יום חמישי, 6 ביוני 2013

מרכז מבקרים יקב אמפורה מאת שרית יוכפז

מרכז המבקרים של יקב אמפורה מארח את הסופר מאיר שלו להרצאה נוספת

Image


מפגש מרתק עם מחבר רבי המכר "יונה ונער", "עשָו", ו"כימים אחדים" על הכתיבה, ההשראות, הדמויות

וספרו "רומן רוסי" שהפך לאחד מרבי-המכר בשפה העברית ביום שישי 

בהמשך להצלחה המסחררת של המפגש ולביקוש קהל המבקרים, ביום שישי ה- 14.06.2013 מרכז המבקרים של יקב אמפורה מתכבד  להזמין את הקהל הרחב ליהנות לפני כניסת השבת למפגש נוסף ומרתק עם מאיר שלו, מבכירי הסופרים הישראליים בני זמננו.  במסגרת ההרצאה הנוכחית, נצא למסע המרתק של סיפור האהבה הגדול בתנ"ך דרך סיפורו של יעקב ושתי נשותיו - רחל ולאה, יעמוד על אישיותו של יעקב אבינו, יחסי הנישואין המורכבים עם האחיות וההבדל בין חיי האהבה של יעקב לחיי האהבה של אביו יצחק.
המפגש יתקיים ביקב אמפורה בתאריך 14/06/2013, יום שישי, בשעה 16:00
עלות השתתפות במפגש הינו 110 ₪ בלבד (כולל כוס יין)- יש לרכוש כרטיסים מראש דרך מרכז המבקרים של יקב אמפורה בטלפון: 04-9840702 או באמצעות מייל לכתובת info@amphoraewines.com

יקב אמפורה הינו יקב בוטיק אשר הוקם בשנת 2000 היקב נמצא בחוות מקורה שלמרגלות הכרמל המערבי. מאז הקמתו עובר היקב תהליך התחדשות ושיפור מתמיד, כרמי איכות ניטעו, ידע וטכנולוגיה עילית הוכנסו לשימוש ומעל הכול - צוות מקצועי ומנוסה, בראשותו של היינן ד"ר ארקדי פפיקיאן, מבכירי הייננים בישראל שמנצח על המלאכה באהבה, במיומנות ובהקפדה רבה. כל זאת במטרה להקים ולייצר יין ישראלי באיכות הגבוהה ביותר.

חוות מקורה הינה חווה אורגנית ייחודית, הכוללת בתוכה מגוון רחב של גידולים אורגניים, בהם כרמי גפן וזיתים, מטעי פרי ובוסתן לימודי לתהליכי חקלאות אורגנית על שם סרן תום פרקש ז"ל. החווה הינה אחת מחלוצות החקלאות האורגנית בישראל ומהמובילות בשימוש בתהליכים אקולוגיים לצורך חיסכון באנרגיה והקטנת הזיהום הסביבת

השקה חגיגית של אמפורה בלאן דה נואר החדש!

חשיפה ליין הקליל והרענן מבציר 2012 שגרף תשבחות רבות אשתקד ביום שישי ה- 07.06.2013

ביום שישי ה- 07.06.2013 מרכז המבקרים של יקב אמפורה השוכן בחוות מקורה שבלב הכרמל המערבי, מתכבד להזמין את הקהל הרחב להשקה החגיגית של אמפורה בלאן דה נואר מבציר 2012 - יין קליל ורענן שגרף תשבחות רבות אשתקד. בנוסף, במהלך אירוע ההשקה האורחים ייהנו מחשיפה, טעימה והתרשמות ארבע יינות חדשים טרם השקתם ויציאתם לשוק. בין היינות החדשים: סדרת אמפורה  מד רד 2010 - יין אדום עשיר בטעמים, מתקתקות וחמצמצות פרי עסיסי עוטפים את החיך ומותירים סיומת ארוכה ומלטפת וסדרת יינות ריטון 2010 - יין אדום מלא בטעמי פרי צעיר וניחוחות בשלים, עגלגלות המרקם וטאנינים מרעננים מעניקים לו אופי חם וים תיכוני. לצד היינות יוגשו גבינות משובחות, מבחר לחמים ושמן זית איכותי. עוד, קהל המבקרים שיגיע לאירוע ייהנה מהנחה מיוחדת של 15% (מינימום הזמנה של 12 בקבוקים) ברכישת מבחר יינות היקב וכן בהזמנת יינות עתידיים- מד רד 2010 וריטון 2010.
המפגש יתקיים ביקב אמפורה בתאריך 07/06/2013, יום שישי, בין השעות 11:00-15:00
עלות הכניסה הינה 50 ₪ לאדם 
חוות מקורה הינה חווה אורגנית ייחודית, הכוללת בתוכה מגוון רחב של גידולים אורגניים, בהם כרמי גפן וזיתים, מטעי פרי ובוסתן לימודי לתהליכי חקלאות אורגנית על שם סרן תום פרקש ז"ל. החווה הינה אחת מחלוצות החקלאות האורגנית בישראל ומהמובילות בשימוש בתהליכים אקולוגיים לצורך חיסכון באנרגיה והקטנת הזיהום הסביבתי.

מידע נוסף באתר היקב: http://www.amphoraewines.com


שעות פתיחה מרכז המבקרים של יקב אמפורה:
בימים א'- ה' בין השעות 10:00-17:00, ביום שישי בין השעות 10:00-15:00 ובשבת בין השעות 10:00-16:00.
עלות סיור כולל טעימה של 3 יינות -40 ₪ לאדם, סיור כולל טעימה של 5 יינות- 50 ₪ וברכישת 2 בקבוקי יין סיור וטעימות- ללא עלות. טעימת לקוחות VIP- 115 ₪, בתאום מראש וכוללת לחמים הנאפים במקום+ ירקות טריים מהאזור. לתאום סיור וטעימות לקבוצה יש ליצור קשר עם מרכז המבקרים מראש בטל: 04-9840702.
 י.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות