יום שבת, 20 ביולי 2013

פסטיבל בריזה 2013 באשקלון .מאת:שרית יוכפז

פסטיבל בריזה 2013
פסטיבל הקיץ הגדול בישראל יוצא לדרך זו השנה ה-22
השמות הגדולים של המוזיקה הישראלית יופיעו הקיץ באשקלון 
אייל גולן בליווי 15 נגנים, אביב גפן מארח את שלומי שבת וכוכבותThe Voice , משה פרץ, עומר אדם, קרן פלס, קובי אפללו 
ומופע ענק מיוחד של כוכבי הפופ הגדולים של רוסיה




מחממים מנועים לקראת פסטיבל בריזה 2013 : השנה יתקיים הפסטיבל בגן הלאומי של אשקלון בין התאריכים 19-22 באוגוסט, בין השעות 17:00-23:00. הפסטיבל יכלול כמדי שנה את מופעי הענק של השמות הגדולים במוזיקה הישראלית ויתקיים במתכונת גדולה ורחבה יותר מאשר בשנים קודמות, הן מבחינת שטח הפסטיבל, לו נוספו מתחמים חדשים שיתפרשו על פני שטח של כ- 40,000 מ"ר בגן הלאומי באשקלון והן מבחינת תוכן הפסטיבל לו נוספו עשרות אירועי תרבות, הצגות ופעילויות טבע לכל המשפחה ללא תשלום.
השנה יחולק הפסטיבל לשלוש זירות פעילות שונות :
בריזה MUSIC -  מופעי אמפי של האמנים הגדולים בארץ, בתשלום: אביב גפן עם הופעת אורח מיוחדת של שלומי שבת וכוכבות The Voice אופיר שטרית ורוני פרי (20.8.13), מופע הקיץ של אייל גולן בליווי 15 נגנים (21.8.13) וכוכבי הפופ הגדולים של רוסיה בהופעה מיוחדת - נטליה קורליובה, אלכסיי גליז'ין, להקת ניקיטה ויוליה סביצ'בה (22.8.13).

בריזה FUN, המתחם המרכזי של הפסטיבל עם מגוון הצגות ומופעים פתוחים לקהל ללא תשלום, משה פרץ (19.8), קובי אפללו (20.8.13), קרן פלס (21.8) ועומר אדם (22.8). הצגות ומופעים של כוכבי הילדים הגדולים, תערוכת צילומים ייחודית של העיר אשקלון , בר ספורט בו יגישו מגוון עשיר של בירות צוננות ,יקרינו  על מסך ענק משחקים ורגעי ספורט בלתי נשכחים מהארץ והעולם, קפה בריזה, מתחם צ'ילאאוט, אמני רחוב, מיצגים חיים, הולכי קביים ,ג'אגלינג , זומבה ועוד.

בריזה KIDS  -  ברחבי הגן הלאומי עם פעילויות חווייתיות בטבע לכל המשפחה.. קולנוע פתוח תחת כיפת השמיים ומול הים בו יוקרנו על גבי מסך ענק סרטי קאלט ישראליים. סדנאות יצירה אקולוגיות בשיתוף עם הגן הלאומי באשקלון, סיורי שטח המחברים בין המורשת האקולוגית והארכיאולוגית של  הגן דרך מיצגים חיים וסיפורים היסטוריים מרתקים על העיר אשקלון. פארק הרפתקאות לכל המשפחה עם שלל פעילויות אקסטרים אתגריות בטבע ועוד.
ראש העיר אשקלון מר בני וקנין: "  פסטיבל בריזה, שהייתה לי הזכות לייסד אותו ולהוציא אותו לפועל עוד בשנת 1991 הוא אחד מהפסטיבלים הגדולים בארץ שלמעשה חותם את אירועי הקיץ. הפסטיבל כולל הופעות מוסיקה ישראלית מצוינות ומשובחות של זמרים מהשורה הראשונה כמו אייל גולן, אביב גפן ושלומי שבת והפעם גם כוכבי הפופ הגדולים של רוסיה במופע מיוחד לציבור הרוסי. לאורך שדרת הגן הלאומי יוקמו מתחמים מיוחדים לכל המשפחה שישלימו את חווית הפסטיבל עם הופעות מוזיקליות בחינם של משה פרץ, קרן פלס, עידן עמדי, עומר אדם ועוד רבים וטובים. אני מזמין את כולכם להגיע לאשקלון וליהנות מפסטיבל משובח במיקום המושלם, אוירה טובה ומחגיגת קיץ צבעונית ומגוונת. השנה מחירי הכרטיסים יהיו שווים לכל נפש ומסובסדים"

את פסטיבל בריזה 2013 יוזמת החברה הכלכלית של אשקלון ומפיקה קבוצת אינטלקט, אחת מחברות ההפקה הגדולות בארץ, המתמחה בהפקת אירועי תרבות ופסטיבלים מובילים (פסטיבל אמנות הארץ שהתקיים 6 שנים בתחנת הכוח רדינג א' , "אני ואתה בפארק" מופע מחווה ענק לאריק איינשטיין בפארק הירקון, פסטיבל החופים של ישראל, אירועי המוזיקה בפארק אריאל שרון ועוד).

כל אירועי ומופעי הפסטיבל יהיו פתוחים לקהל הרחב ללא תשלום, מדי יום בין השעות 17:00-23:00 מלבד המופעים באמפי (אביב גפן מארח את שלומי שבת, אייל גולן והכוכבים הגדולים של רוסיה).השנה, תושבי אשקלון יוכלו ליהנות מהמופעים הגדולים במחיר מסובסד של - 80 ₪ -מחיר שווה לכל נפש. אורחים שאינם תושבים יוכלו לרכוש כרטיס בעלות מוזלת של 120 ₪ 


מידע לציבור הרחב  ורכישת כרטיסים למופעים המרכזיים:
לאן - *8780
באתר האינטרנט–

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות