יום רביעי, 9 באוקטובר 2013

אירוע התרמה השנתי לעמותת אנוש יתקיים ב28 לאוקטובר בבית האופרה מומלץ בחום. מאת: שרית יוכפז

אירוע התרמה לעמותת אנוש עם נינט  טייב ושלום חנוך
אומרים שבלי יחיד אין הרבה שלום חנוך ונינט טייב על במה אחת בערב ההתרמה השנתי של עמותת אנוש החוגגת 35 שנים. ערב ההתרמה מציין את שיא אירועי חודש בריאות הנפש הישראלי  .  
19:00 בבית האופרה, המשכן לאמנויות הבמה, תל אביב ביום שני יג' בתשרי תשע"ג, ה- 28.10.13 יתקיים ערב ההתרמה השנתי לאנוש – העמותה הישראלית לבריאות הנפש, במשכן האופרה בתל אביב. במרכז האירוע, שיציין 35 שנים לפעילות העמותה, הופעה של היוצר שלום חנוך שיארח את הזמרת נינט טייב. נשיאת העמותה, הגב' צופית גרנט, תנחה את האירוע, שמטרתו גיוס תרומות לפעילות העמותה העומדת בחזית השיקום בתחום בריאות הנפש בארץ.





 צופית גרנט: "אומרים שבלי יחיד אין הרבה, כך ישיר שלום חנוך ואנחנו איתו! בערב ההתרמה, אנו אוספים עוד ועוד יחידים להרבה המאמינים שהמתמודדים עם פגיעה נפשית הם אחד האדם. אנו מודים לשלום חנוך ולנינט על נכונותם לקחת חלק במאמץ העיקש שלנו להפרכת הסטיגמה כלפי פגועי הנפש. המהווים את הקבוצה הגדולה ביותר מבין בעלי המוגבלויות בארץ.


 אני קוראת לחבריי בתקשורת להתגייס במאבקנו היומיומי לשילוב מתמודדים בקהילה". להלן הפרטים לרכישת כרטיסים לאירוע ההתרמה: אירוע ההתרמה לעמותת אנוש עם מופע מרכזי של שלום חנוך ונינט טייב 28.10.13 בשעה 19:00, בית האופרה, המשכן לאומנויות הבמה. עלות כרטיס: בין 180 ל- 1,000 ₪ (ניתן לתרום מבלי להגיע למופע. כל תרומה.
 לרכישת-כרטיסים: http://www.view.co.il/ads/enosh/010911index.aspx או צרו קשר בטל': 054-9299606
קצת על אנוש... אנוש", העמותה הישראלית לבריאות הנפש , נוסדה בשנת 1978 על-ידי קבוצת משפחות, מתנדבים ואנשי מקצוע. העמותה, המשקמת כיום למעלה מ- 5,000 נפגעי נפש ב- 53 סניפים ברחבי הארץ, שמה לה למטרה לקדם את נושא בריאות הנפש של הפרט והמשפחה ולשקם את נפגעי הנפש בקהילה בתחומי החברה, התעסוקה והדיור.


בעמותה מופעלים שירותי שיקום בכל תחומי החיים: החברתי, התעסוקתי, דיור מוגן, הוסטלים, השמה תעסוקתית וייעוץ למשפחות. "אנוש" מעסיקה כ-700 עובדים בכ- 900 מתנדבים בתחומים שונים.  

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות