יום שלישי, 21 ביוני 2016

סרט: "מוצאים את דורי "-FINDING DORI 2016 .מומלץ מאת: שרית יוכפז

מוצאים את דורי
FINDING DORI
ארה"ב 2016-סרט נפלא.


בימוי: אנדרו סטנטון ('מוצאים את נמו', 'וול –E')
תסריט: אנדרו סטנטון,
הפקה: לינדסי קולינס
עריכה: אקסל גדס
פסקול: תומאס ניומן

עם קולותיהם של:
אלן דג'נרס - דורי
אלברט ברוקס - מרלין
אד אוניל - האנק
דיאן קיטון – ג'ני
אידריס אלבה – פלוק

אורך הסרט: 103 דקות
הסרט מגיע לבתי הקולנוע ב- 23.6.2016
הסרט מופץ ע"י פורום פילם בדו ממד בעברית ובאנגלית ובתלת ממד באנגלית עם כתובית.



יחסי ציבור אריה ברק – כרמל רבינוביץ'

דיבוב לעברית-
בימוי קולות
שרית וינו אלעד
שרון כהן
תרגום ועיבוד לעברית
עמוס דיאמנט
שרית וינו אלעד
שרון כהן
אולפני דיבוב:  שרון כהן NDG

משתתפים:
דורי

טלי אורן
מרלין

ליאור זוהר
האנק

אוהד שחר
קארמה

רונה בקרמן
נמו

אפיק רוזן
ביילי

יפתח אופיר
ג׳ני

ניצה שאול
צ׳ארלי

דן תורן
דורי הקטנה

יהלי אלעד
פלוק

יורם יוספסברג
רודר

שמחה ברבירו
מר ריי

אלחי לויט
דגה רעיה

איילת רובינסון
דג בעל (סטן)

גלעד קלטר
מנהלת מ.ח.ת.

ענת ניב
הנוסע קארל

רובי מוסקוביץ׳
קראש

אלדד פריבס
דג-תרנגול

איילת רובינסון
דורי נערה

שחר קדוש
סקווירט

גבריאל כהן
סרטן בעל (ביל)

שרון כהן
דג שמש ״צ׳ארלי הלוך וחזור״

רובי מוסקוביץ׳
גיל

שרון כהן
בלואוט

אלדד פריבס
פיץ׳

מיה קדוש
גרגל

רובי מוסקוביץ׳
דב (ופלו)

מיה קדוש
ז׳אק

שמחה ברבירו



תקציר:
בסרט "מוצאים את דורי" מאולפני דיסני-פיקסאר, דורי חייה באושר בשונית האלמוגים עם מרלין ונמו, כשנה אחרי ההרפתקה ששינתה את חייהם. כשדורי נזכרת לפתע שיש לה משפחה שאולי מחפשת אחריה, היא מגייסת את מרלין ונמו להרפתקה ענקית מעבר לאוקיינוס למכון הימי בקליפורניה.
במאמץ למצוא את אביה ואמה, דורי מבקשת את עזרתם של שלושה מהדיירים הכי מסקרנים של המכון הימי: האנק, תמנון שאוהב למתוח את עובדי המכון: ביילי, לוויתן המשוכנע שכישורי הרדאר שלו משובשים; ודסטיני, כרישה עם בעיית ראיה.
כשהם מנווטים בזריזות במכון הימי, דורי וחבריה מגלים את הקסם שבפגמים שלהם, בידידות שלהם ובמשפחה שלהם.

על ההפקה:
הבמאי אנדרו סטנטון תמיד מחפש סיפור חדש. הדמיון שלו לקח אותו מתחת לים ומעבר לכוכבים, אבל הפעם, דמות מעברו שחתה במפתיע ישר לתוך התת מודע שלו.

"הבנתי שאני מודאג מדורי", הוא מספר על דגיגת הטאנג הכחולה והשכחנים האהובה על כולם. "הרעיון של אובדן הזיכרון לטווח הקצר שלה ואיך זה השפיע עליה לא נפתר בסרט הקודם. מה אם היא הלכה לאיבוד שוב? האם היא תהיה בסדר?"

המפיקה לינדסי קולינס מוסיפה, "דורי נראית כל כך שמחה, אבל היא אף פעם לא הייתה שייכת למקום מסוים עד שפגשה את מרלין. פגישתם המקרית והידידות שנבנתה ביניהם זו הפעם הראשונה שיש לה משפחה מאז שהייתה ילדה."
 
השחקנית אלן דג'נרס, אשר שבה לדובב את דמותה של דורי מספרת: " זה מדהים אותי שדורי הדהדה אצל כל כך הרבה אנשים", אומרת דג'נרס , שהסיסמא שלה "פשוט תמשיכו לשחות" נתנה השראה ומוטיבציה לאנשים ברחבי העולם. "דורי הייתה חלק כה גדול מהסרט "מוצאים את נמו" כך שזה הגיוני שאנשים יתהו מה עלה בגורלה. אנחנו רוצים לראות איך זה הסתדר לה. האם מרלין ונמו הם המשפחה שלה עכשיו? האם יש לה משפחה האם היא אי פעם תיזכר בהם?"
"זהו סיפור על משפחה", מוסיפה דג'נרס, " זה על למצוא את האומץ לעשות משהו שהיא תמיד רצתה לעשות, גם אם היא לא זכרה שהיא רוצה לעשות את זה."

מרלין, דג הליצן, כבר טייל מעבר לים פעם, אבל זה לא אומר שהוא רוצה לעשות את זה שוב. אלברט ברוקס שוב משאיל את קולו לדג הליצן הלחוץ. "דורי נזכרת שיש לה משפחה והיא רוצה למצוא אותם", אומר ברוקס "אבל מרלין לא רוצה לצאת אל עוד מסע גדול והוא בהחלט לא רוצה שנמו יחשוב שזה רעיון טוב. מרלין הוא טיפוס ביתי. הוא באמת רוצה פשוט להישאר בבית. ניסיתי לנהל משא ומתן על זה עם אנדרו סטנטון, אבל הוא אמר לא, אז מרלין צריך לעזור לדורי", אומר ברוקס.
 
כפי שדמותה של דורי התבגרה והשתנתה מעט, כך גם דמותו של מרלין שודרגה מעט, תוך שמירה על מראהו מלפני עשור. "בפניו של מרלין יש שקיות בולטות מתחת לעיניים כעת", אומר ג'רמי טלבוט, האחראי על הדמויות. "יש לו גם גבות ייחודיות מאוד", מוסיף. "הדרך שבה אנו מאירים את תווי הפנים בסרט זה שונה לחלוטין מאשר הדרך שעשינו אז", ממשיך טלבוט "אבל השתדלנו לשמור על כל האזורים שהכילו קמטי הבעה על מנת לשמור על מה שעיצב האמן המקורי..." מסכם.
https://youtu.be/Jyo8u3ELJBo


על הבמאי והשחקנים:
אנדרו סטנטון – במאי
זכה בפרס האוסקר על הסרטים "ול-"E ו"מוצאים את נמו" אותם ביים. עוד ביים את הסרט "ג'ון קרטר". בנוסף, כתב את התסריטים לסרטים: "מפלצות בע"מ", "צעצוע של סיפור", "צעצוע של סיפור 2" ו – "באג לייף".

אלן דג'נרס – דורי
הייתה מועמדת ל-3 פרסי גלובוס הזהב על סדרת הטלוויזיה שלה "אלן". יש לה תכנית אירוח מצליחה בארה"ב, הנחתה את טקס האוסקר פעמיים וכיכבה בסדרות הטלוויזיה: "עמוק באדמה", "וויל וגרייס" ובסרטים: "אם קירות יכלו לדבר 2", "החיים בשידור חי" ודיבבה את קולה של דורי בסרט "מוצאים את נמו".

אלברט ברוקס – מרלין
היה מועמד לפרס האוסקר על תפקידו בסרט "משדרים חדשות". עוד השתתף בסרטים: "נהג מונית", "דרייב", "שנה קשוחה מאוד", "הכל יחסים", "רומן לא חוקי" ודיבב את קולו של מרלין בסרט "מוצאים את נמו".

אד אוניל – האנק
היה מועמד ל- 2 פרסי גלובוס הזהב על תפקידו בסדרת הטלוויזיה "נשואים פלוס". היה מועמד 3 פעמים לפרס האמי על תפקידו בסדרת הטלוויזיה "משפחה מודרנית". עוד השתתף בסרטים: "הפמליה", "אספן העצמות" ודיבב בסרט "ראלף ההורס".

דיאן קיטון – ג'ני
זכתה בפרס האוסקר על תפקידה בסרט "הרומן של עם אנני", עוד הייתה מועמדת לפרס האוסקר על תפקידיה בסרטים: "חדרו של מרווין", "באהבה אין חוקים", ו- "אדומים". עוד כיכבה בסרטים: "הסנדק", "הסנדק 2", "הסנדק 3", "החתונה הגדולה", "עצם העניין", "אמרתי לך" ועוד.

אידריס אלבה – פלוק

זכה בפרס גלובוס הזהב על תפקידו בסדרה "לות'ר". עוד כיכב בסרטים: "פסיפיק רים", "פרומתיאוס", "ת'ור", "תור: העולם האפל", "הנוקמים: עידן אולטרון", "מתנקש על הכוונת" ובסרט "מנדלה: הדרך הארוכה אל החופש" בתפקיד נלסון מנדלה, עליו היה מועמד לגלובוס הזהב ודיבב בסרטים: "זוטרופוליס", ו- "ספר הג'ונגל"

המלצה שלי: 
מומלץ בחום סרט נפלא לכל המשפחה. חגיגה לאוהבי הים . שמורת טבע. דגים צבעים.
קומדיה  מיוחדת של דיסני -פיקסאר.  אנו  בסרט מבינים את שפת  דגי הים. וזו  הרפתקאה אנו יוצאים  למסע חיפושים  אחרי הוריו של דורי
9 כוכבים מ10. אני אחזור לצפות בסרט עם נכדתי -.

מאת: שרית יוכפז עורכת ראשית. sarit0404@yahoo.com

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות