יום שלישי, 12 בנובמבר 2013

התקיימה מסיבת עיתונאים לרגל השקת תחילת בניית המלון היוקרתי " Sea Hotel" בבת ים במסיבת עיתונאים שערך רני רהב מאת: דוד ושרית יוכפז


קבוצת "רום כינרת" ו"טופבן" הודיעו היום על
השקת תחילת בניית  המלון היוקרתי
 " Sea Hotel"


"Sea Hotel", הינו מלון יוקרתי (דרגת DLX), שיוקם על החוף של בת ים, אשר עיצובו המיוחד יעניק לאורחיו חוויה שונה וייחודית.
"Sea Hotel" הוא בית מלון ייחודי בישראל, כדוגמת בתי המלון היוקרתיים ביותר ברחבי העולם, המצטיינים באיכותם, בחוויה הייחודית, שהם מעניקים וברמת השירות הניתנת בהם.
המלון יצטיין בסטנדרטים הגבוהים ביותר : התכנון יתבצע על ידי פייגין אדריכלים, העיצוב של חברת HBA הבריטית - מחברות עיצוב בתי המלון המובילות בעולם, הריהוט של מעצב העל Francesco Molon, וספא ייחודי שיופעל ע"י רשת בינלאומית ויציע טיפולים ומוצרים שטרם נראו בישראל.
המלון יכלול כ- 400 חדרים במגוון גדלים, חלק מיחידות המלון ימכרו לקונים פוטנציאליים וחלקם יוותרו בבעלות הקבוצה כאשר כלל החדרים ינוהלו על ידי רשת ניהול מלונאי מהגדולות בעולם.
המלון יוקם בהשקעה כוללת של כ – 550 מליון ₪
המלון ייפתח לקהל הרחב בקיץ 2017, תשע"ז.



קבוצת "רום כינרת" ו"טופבן" הודיעו היום על בנייתו של מלון "Sea Hotel" אשר יוקם על רצועת החוף היפהפייה של בת-ים, ואורחיו ייהנו מגישה ישירה לחוף פרטי מרהיב הצמוד אליו ושירותי חוף מקיפים. המלון בן 26 הקומות יכלול כ- 400 חדרים מרווחים במגוון גדלים, חלק מיחידות המלון ימכרו ללקוחות בינלאומיים וישראליים וחלקם יוותרו בבעלות הקבוצה כאשר כלל החדרים ינוהלו על ידי רשת ניהול מלונאי מהגדולות בעולם. בימים אלו מצויה הקבוצה במו"מ עם מספר רשתות בינלאומיות, אשר טרם פתחו בתי מלון בישראל, ורואות בישראל כיעד תיירותי אסטרטגי חשוב. למרגלות המלון ולאורכה של הטיילת תוקם שדרת חנויות יוקרה ובה מיטב מותגי העילית מהעולם.
המלון יגלם יוקרה ארץ ישראלית נדירה, יהיה לאחד המלונות היוקרתיים בארץ (דרגת DLX) ויצטיין בסטנדרטים הגבוהים ביותר בכל היבט: העיצוב של המלון הופקד בידיה של חברת HBA הבריטית - מחברות עיצוב בתי המלון המובילות בעולם, אבזור פנימי יוקרתי של כל חדר וחדר במלון יבוצע על ידי מותג היוקרה האיטלקי Francesco Molon, וספא ייחודי שיופעל ע"י רשת בינלאומית (הקבוצה מצויה במו"מ עם מספר חברות בינלאומיות בנושא) ויציע טיפולים ומוצרים שטרם נראו בישראל. כל זאת לצד רמת שירות גבוהה במיוחד שתעניק מענה מושלם לכל צורך או בקשה, של כל אורח ואורח, בכל שעה משעות היממה.
כל חדרי המלון נהנים מנוף מרהיב לים ויעוצבו במיטב הטכנולוגיה המתקדמת בעולם מלונאות הבוטיק.



אילן ששון, נציג המשקיעים, אמר היום:
"Sea Hotel יעניק לאורחיו חוויה שהיא מעבר לחופשה רגילה במלון יוקרה. בתכנון המלון הושקעה מחשבה ותשומת לב מרבית לכל הפרטים, קטנים כגדולים, על מנת ליצור קונספט ייחודי שיעניק למבקרים בו חוויה בלתי נשכחת ובעלת משמעות עמוקה".
המלון יציע שלושה סוגי חדרים
בנוסף יציע המלון מגוון מתקנים ושירותים איכותיים כגון חדר כושר משוכלל המשקיף לים, ספא יוקרתי, שירותי concierge אישיים מסביב לשעון, מגוון מסעדות, אולם כנסים ואירועים, טרקלין עסקים ובריכת שחייה infinity pool  המתמזגת עם האופק.



הקונספט העיצובי של המלון שואב השראתו מעולם התנ"ך, מארץ ישראל ומהים התיכון שלחופו הוא יוקם, ויהפוך את השהייה במלון לחוויה רוחנית המחוברת למקום ולסיפורה של הארץ המובטחת – ארץ זבת חלב ודבש.
כל האלמנטים המרכיבים את העיצוב, החל מהמונומנטים המרהיבים ויצירות האמנות שיפארו את חלליו ועד אחרון הפרטים בכל חדר וחדר, נבחרו בקפידה. האלמנטים השונים ישלבו בין מוטיב הים והתנ"ך, התרבות היהודית וארץ ישראל, תוך הקפדה על שימוש בחומרים המובחרים ביותר ובדגש על יוקרה בלתי מתפשרת, ויחברו יחדיו לתמונה אחת שלמה שמטרתה להעניק למבקרים חוויה מלאת השראה של חיבור למקורות.
בעיצובו של Sea Hotel נעשה שימוש בקשת חומרים וצבעים השואבים את השראתם מן הים, מחופיה הזהובים של העיר בת ים, מטקסטים תנ"כיים, ממורשת העם היהודי ומאמנות היודאיקה המסורתית.
יהודה פייגין, האדריכל :
"את ההשראה לעיצוב המלון, המוצאת את ביטויה בכל חלקיו, שאבנו מהמקום הטבעי ביותר, מהסביבה בה אנו נמצאים – ארץ ישראל. אורחי המלון יזכו לחוויית נופש עשירה בהקשרים שורשיים ונצחיים של עם ישראל וארץ ישראל, ויבטיחו לעצמם חופשה בלתי נשכחת".


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות