יום שני, 22 בספטמבר 2014

בסוכות הקרוב מתחברים לקצב: תמנע live – פסטיבל קמפינג בקצב חווית קצב משפחתית בלתי נשכחת/מאת: שרית יוכפז

בסוכות הקרוב מתחברים לקצב:
תמנע live – פסטיבל  קמפינג בקצב

חווית קצב משפחתית בלתי נשכחת


יומיים של סדנאות קצב ותנועה, מתחם קפוארה, כיתות אמן, פעילות אתגרית, מסלולי אופניים, מתחמי פעילות ומופעים לילדים, מעגל מתופפים ענק ומסיבת קצב אנרגטית.
בלילות: סינדרום ירושלים - מופע בכורה של היוצר דורון רפאלי עם להקת טררם ומופע של הזמרת
קרולינה, בנוסף אומני פרקשן ומופעי קצב ותנועה שיעירו את הלילה עם מוסיקה ואנרגיה טובה

13-15 באוקטובר 2014 בפארק תמנע

בסוכות הקרוב פארק תמנע וקק"ל יקיימו את תמנע live - פסטיבל קמפינג בקצב - חווית קצב משפחתית בלתי נשכחת. הרחק מהרעש והצפיפות, אל מול נופי בראשית עוצרי נשימה, בין עמודי שלמה האדירים לאגם הפסטורלי,  פארק תמנע מזמין את כל המשפחה להתנתק, להירגע ובעיקר ליהנות משני העולמות: השקט ועוצמת המדבר לצד עולם הקצב והמוזיקה. אתרי הפארק המפורסמים, הפיטריה, עמודי שלמה והקשתות מתעוררים לצלילים חדשים עם אומני הקצב של קבוצת טררם במפגשים אינטימיים בלב המדבר.
 
תמנע live - יומיים של סדנאות קצב ותנועה, מתחם קפוארה, כיתות אמן, מסלולי אופניים, מתחמי פעילות ומופעים לילדים, מסיבת קצב ומעגל מתופפים ענק. כולם מוזמנים להביא את התוף מהבית או כל כלי הקשה אחר. במהלך היום תתקיים פעילות אתגרית של תמנע אקשן תוכלו ליהנות מאקשן הורס שלא נראה מאז פרעה רעמסס זריקת כידונים מכרכרות פרעונים, טיפוס על גבי הירוגליפיים, פאזלים עתיקים, קליעה בחניתות ועוד.

הילדים יוכלו ליהנות ממופעי קצב מושקעים וחווייתיים: "מדינת המקצבים" – מופע קצב קומי לילדים המבוסס על סדרת הטלוויזיה בהופ! ומופע  סטא-ג-דיש! מופע קצבי ואנרגטי של להקת טררם לכל המשפחה.
 
ערב פותח בפסטיבל: מופע בכורה: סינדרום ירושלים Jerusalem SynDrum" - של היוצר דורון רפאלי ואומני טררם
קונצרט של נגנים, זמרים ורקדנים, המייצרים ביחד חגיגה בימתית סוחפת!
רפאלי מציג את המקצבים והצלילים שספג מעיר הולדתו, ירושלים, ואת הניגודים בין מסורתי למודרני, כשכל השילובים מתמזגים לכדי מוזיקה ישראלית חדשה ומרגשת. על הבמה, אנסמבל של כלי נגינה מסורתיים לצד כלים תעשייתים שעוצבו במיוחד עבור המופע וביניהם: צינורות רוח, קירות תיפוף, מולטי שלישון, צינופון ועוד. בסיום המופע ממשיכים עם ג'ם  סשן קצבי אל תוך הלילה.

מופע מרכזי בערב שני: קרולינה ולהקתה
קרולינה היא אחד הקולות הנשיים הבולטים של המוזיקה הישראלית ואחת הפרפומריות המדהימות בארץ. במהלך הקריירה המרשימה שלה התאספו להם שורה ארוכה של להיטים ובניהם: "אל תאחר", "אף אחד לא בא לי", "מול הים", "הבלדה על אביר החופש ובת גלים", "צר לי צ'רלי", וכן So Far  שכתבה לבנות נחמה.
הצליל שלה הפך לחלק בלתי נפרד מפסקול המוזיקה הישראלית החדשה. נוטפת גרוב, מצוידת בקול עוצמתי ונוכחות בימתית כובשת, קרולינה סוחפת את הקהל בהופעה אנרגטית, מרגשת ושובת לב. לאחר המופע מסיבת קצב עם דיג'י שלומי מלכה ואומני פרקאשן שיעירו את הלילה.
 
פסטיבל תמנע live יתקיים בתאריכים 13-15 באוקטובר בתמנע – מהפארקים הגדולים בעולם!
משתתפי הפסטיבל יוכלו ליהנות ממגוון אפשרויות של קמפינג מוסדר:
לינת שטח, אתר הכפר ומתחם הוילה קאמפ.
חבילות לינה משפחתיות במכירה מוקדמת כוללות: 3 ימים של קמפינג (2 לילות), השתתפות בכל המופעים, סדנאות ופעילויות הפסטיבל: 1,280 ל- 4 נפשות עד ה- 15/9.
כל בן אדם נוסף בתוספת של 200 ₪.
(לאחר ה-15/9 מחיר החבילה: 1,580 ₪)

לרכישת כרטיסים ולפרטים נוספים אודות הפסטיבל, ניתן להתקשר למספר: 08-6316756, 1-800-225007
או דרך אתר הפסטיבל: http://www.parktimna.co.il/event/
 
מתחם הלינה בפארק תמנע כולל 3 אפשרויות:
.
·         מתחם הוילה קאמפ - חוויית קמפינג בסטנדרטים גבוהים במיוחד עם שני חדרי שינה ומבואה מרווחת המתאימה ל- 4 נפשות. הלינה בוילה קאמפ מספקת רמה בלתי מתפשרת באיכות ומהווה אלטרנטיבה טובה לאפשרויות הלינה באילת. הוילה קאמפ ממוקמת על שפת האגם הפסטוראלי של פארק תמנע בסמוך למקלחות ולשירותים וליד מסעדת "חאן המלך שלמה". כמו כן, ישנה במקום חניה נוחה ותאורה היקפית, כל אלה מצטרפים יחד לתנאים שמבטיחים בילוי איכותי, מגבש, מהנה ונוח.
 
·         אתר הכפר - במתחם הכפר אוהלים לבנים שמנקדים את הצבע החום המדברי ומזמינים אתכם למסע בזמן אל ההיסטוריה של הפארק עם חוויה אותנטית. , המתחם הוא האתר בו צולמה התוכנית "הכפר", האוהלים בו מיועדים לעד ארבעה אנשים, למי שרוצה באמת לחוות מדבר נקי ולשמוע איך שקט נשמע.
 
·         לינת שטח - חוויה מגבשת במתחם האוהלים. מספר משפחות יכולות לחבור יחד וללון בשטח באוהלים אישיים שניתן להציב במתחם נוח ליד האגם. 
 
האורחים בפארק יוכלו ליהנות גם משלל פעילויות ואטרקציות:
 
·        תמנע אקשן -  חוויה מטריפה באקסטרים! מתחם פעילויות ראשון מסוגו בישראל המציע למבקרים חוויית אקשן מדברית הכוללת משימות הישרדות וריאליטי עוצרות נשימה בסגנון מצרי קדום. בתוך בקעה יפהפייה עתירת צבעים, הצופה תוכלו ליהנות מאקשן הורס שלא נראה מאז פרעה רעמסס: זריקת כידונים מכרכרות פרעונים, טיפוס על גבי הירוגליפיים, פאזלים עתיקים, קליעה בחניתות, ירי בליסטראות, דומינו מדברי ענק ועוד.
·        מיצג ממלכת הנחושת – מסע בזמן שייקח אותם אל מסע היסטורי בן אלפי שנים אל תור הזהב של ממלכת הנחושת.
·        אופניים - המבקרים יוכלו ליהנות משבילי האופניים בפארק שהוכשרו בעזרת קק"ל. 14.2 ק"מ של חוויית רכיבה בנופי בקעת תמנע עם מספר מסלולים בדרגות קושי שונות לרכיבה משפחתית או אתגרית.
·        שייט בסירת פדלים - באזור האגם היפיפה מוצע שייט בסירת פדלים פרעונית באגם.
·        מילוי בקבוקים בחול צבעוני - על שפת האגם באווירה פסטוראלית ומהנה.
·        מסלולי טיול רבים ומגוונים בנופים הקסומים  של הפארק בדרגות קושי שונות 
·        ביקור באוהל מועד – שחזור מדויק של המשכן באוהל מועד.
חלק מהפעילויות כרוכות בתשלום נוסף.
 
אודות פארק תמנע:
פארק תמנע, מהפארקים הגדולים בעולם, ממוקם כ- 25 ק"מ צפונית לאילת. הפארק משלב נופי בראשית מיוחדים לצד צורות אבן חול ייחודיות .הפארק רחב ידיים, משתרע על שטח של כ- 60,000 דונם !
בקעת תמנע היא חלון גיאולוגי, בו נחשפים סלעים מגוונים, המכילים מינרלים דוגמת נחושת, ברזל, מנגן ועוד.
תמנע, הוא המקום הראשון בעולם בו כרו נחושת. ברחבי הפארק, ניתן למצוא אלפי פירים של כריית נחושת ושרידים של תנורי התכה מתקופת האימפריה המצרית הקדומה. הנחושת הייתה המתכת הראשונה שנעשה בה שימוש ליצירת כלי עבודה, כלי נשק, כלי בית, כלי יוקרה ופולחן. בתמנע נתגלו שרידים ועדויות להתפתחות הכרייה וההפקה לכל שלביהן.
פארק תמנע מצטיין באתרי נוף רבים ומגוונים, תצורות סלע מרהיבים ביופיים ובאתרים גיאולוגים וארכיאולוגים רבי חשיבות.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות