יום שלישי, 2 בספטמבר 2014

כרטיסי אשראי חדשים של אל על הושקו במסיבת עיתונאים. מאת: שרית יוכפז. sarit0404@yahoo.com



אל על משיקה כרטיסי אשראי חדשים עם יחס המרה גדול פי 3 מהקיים:
FLY CARD PREMIUM
בשיתוף Diners club, אמריקן אקספרס, לאומי קארד והבנקים המובילים
FLY CARD
בשיתוף Diners club ומועדון You מקבוצת אלון;
היעדים: הנפקת 300 אלף כרטיסי אשראי חדשים וגידול של 450 אלף במספר חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על – ל- 1.8 מיליון חברים




צילום: סיוון פרג'.
בתמונות מימין:
דורון ספיר מנכ"ל כאל, דוד מימון מנכ"ל אל על, לימור גנות מנכ"ל משותף אלון רבוע כחול, ליאור טנר מנהל "הנוסע המתמיד"
ליאור טנר מנהל "הנוסע המתמיד", לימור גנות מנכ"ל משותף אלון רבוע כחול, לילך אשר טופילסקי מנכ"ל דיסקונט, דוד מימון מנכ"ל אל על, דורון ספיר מנכ"ל כאל, יובל גביש יו"ר דירקטוריון כאל.
 




 הוזמנתי למסיבת עיתונאים ע"י רני רהב.

מועדון הנוסע המתמיד של אל על משיק כרטיס אשראי המעניק הטבות מעולם התעופה, האשראי והקמעונאות ומקנה מעתה צבירה אוטומטית של נקודות הנוסע המתמיד, ביחס ההמרה המשתלם ביותר בישראל. היעדים לחמש השנים הבאות: הנפקת 300 אלף כרטיסי אשראי חדשים וגידול של 450 אלף במספר חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על – ל- 1.8 מיליון חברים.

FLY CARD PREMIUM יעניק את יחס ההמרה הטוב ביותר בישראל – הטוב כמעט פי 4 המקיים: כל הוצאה ושימוש בכרטיס בסך 190 שקל מזכה ב- 1 נקודת הנוסע המתמיד. כרטיס FLY CARD בשיתוף Diners club ומועדון You יציע יחס המרה משתלם במיוחד, הטוב פי 3 מהקיים: כל הוצאה בכרטיס בסך 250 שקל תזכה ב- 1 נקודת הנוסע המתמיד (לעומת יחס המרה ממוצע כיום בכרטיסי אשראי אחרים העומד על  750 שקל לכל נקודה).

בנוסף, מחזיקי כרטיס אשראיFLY CARD  שירכשו ברשתות החברות במועדון You, כגון רשתות מגה, רשת צרכנות You, דור אלון, נעמן, ורדינון ועוד, יצברו נקודות נוספות על הקיימות וישפרו משמעותית את כמות הנקודות הנצברת, עד 10 נקודות לכל 250 שקל.

לראשונה, ניתן יהיה לבחור בין מימוש הנקודות לכרטיסי טיסה או לרכישות יומיומיות של מזון, דלק ועוד. כמו כן, ייהנו בעלי הכרטיס משלל הטבות Diners club ובהן 1+1 ברכישת כרטיסי קולנוע, הצגות ילדים ומגוון אטרקציות ברחבי הארץ, כרטיס ל'הבימה' ב- 49 שקל, אירוח בטרקליניVIP  במחיר מוזל ברחבי העולם ועמלת המרה מופחתת לרכישת מט"ח.
   

דוד מימון, מנכ"ל אל על: "היעד שלנו לחמש השנים הבאות הוא להנפיק 300 אלף כרטיסי אשראי ממותגים ולהגדיל את מספר חברי מועדון הנוסע המתמיד ב- 450 אלף חברים חדשים – מ- 1.35 מיליון חברים ל- 1.8 מיליון. בשנים האחרונות אנו ערים למגמה הולכת וגוברת של צרכנות חכמה, המעודדת יותר ויותר לקוחות לחסוך בקניות היומיות שלהם ולקבל תמורה גבוהה יותר לכספם. כרטיסי האשראי החדשים שלנו משתלבים היטב במגמת הצרכנות החכמה ומעניקים ערך מוסף משמעותי ללקוחות אל על, תוך שהם משתלבים בסגנון החיים היומיומי שלהם. כלומר, על כל ביצוע פעולת קנייה שגרתית של מזון או דלק וכדומה, מתקרבים לקוחותינו לקבלת כרטיסי טיסה ללא תשלום, על ידי צבירה אוטומטית של נקודות במועדון הנוסע המתמיד, ביחס ההמרה הכי משתלם כיום בישראל. במקביל אנו נמצאים במגעים עם בנק  DISCOVERבעלי קבוצת דיינרס, להנפקת כרטיס אשראי מקביל גם ללקוחותינו בצפון אמריקה".
דורון ספיר, מנכ"ל כאל, ומנכ"ל דיינרס ישראל: "זו הפעם הראשונה שחברת כרטיסי אשראי, חברת תעופה ורשת קמעונאית גדולה, חוברות לכרטיס אשראי משותף, חיבור שעולה בקנה אחד עם האסטרטגיה שלנו להעניק ללקוחות הצעות ערך ושלל הטבות מתחום התעופה, הדלק והקמעונאות, המהווים את החלק הארי בהוצאה החודשית בכרטיס. כאל ודיינרס שואפות לאפשר לכל לקוח בישראל, להצטרף אל מועדוניה ולהעמיד לו מגוון רחב של שירותים והטבות, ולכן החיבור עם אל על, הוא טבעי ונכון לנו. אנו מאמינים כי כרטיס האשראי FLY CARD, יחזק עוד יותר את דיינרס ומצפים שיגדיל באופן משמעותי את נתח השוק שלו, תוך הצפת ערך ללקוחותינו ולכל הגורמים העסקיים המעורבים".

לימור גנות, מנכ"ל משותף אלון רבוע כחול: "מועדון לקוחות You של קבוצת אלון, המונה כיום יותר מ- 1.3 מיליון חברים, מאגד תחתיו 15 רשתות קמעונאיות מובילות, ובהן מגה, דור אלון, נעמן, ורדינון ועוד. המועדון מעניק לצרכן ערך וחיסכון אמיתי במסגרת הקניות הבסיסיות והיומיומיות שלו. כרטיס האשראי החדש FLY CARD מאפשר ללקוחות המועדון לצבור נקודות מועדון הנוסע המתמיד ולבחור אם לממש אותן עבור טיסות לחו"ל או ככסף לרכישות היומיומיות, כגון: מזון, דלק ועוד. עבור קבוצת אלון רבוע כחול מדובר במהלך אסטרטגי משמעותי, שיעניק הצעת ערך אמיתית ללקוח ויהווה כלי בידול חשוב עבור החברות בקבוצה בסביבה התחרותית בה אנו פועלים".


ליאור טנר, מנהל מועדון "הנוסע המתמיד" של אל על: "כרטיס האשראי החדש לוקח את היתרונות הבולטים מכל עולמות ההטבות הנהוגים היום בשוק ומעניק ללקוח ערך מוסף אמיתי ואינטרס חד משמעי להגביר את נאמנותו לאל על, אשר מרגע זה תהיה שזורה גם בחיי היום יום שלו".
  

צילום:שרית יוכפז.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות