יום שני, 18 ביולי 2016

סרט: צבי הנינג'ה: יוצאים מהצללים מומלץ. מאת: שרית יוכפז


צבי הנינג'ה: יוצאים מהצללים
Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows
בבתי הקולנוע החל מה –21.7.16
בהפצת גלובוס מקס
ז'אנר: פעולה, קומדיה, הרפתקאות, ילדים
משתתפים: מייגן פוקס, וויל ארנט, טיילר פרי
בימוי: דייב גרין

בדיבוב לעברית של רוסלנה רודינה!

צבי הנינג'ה ואפריל אוניל חוזרים לשטח  לסרט המשך בכיכובה של השחקנית ההוליוודית מייגן פוקס (בתפקיד אפריל אוניל) אותה מדבבת בגרסה העברית הדוגמנית והשחקנית רוסלנה רודינה.
 לאחר שהסרט הראשון בסדרה מ-2014 הפך לשובר קופות עם הכנסות של למעלה מ-450 מליון דולר ברחבי העולם, צבי הנינג'ה, רביעיית הצבים הכי מפורסמת ואהובה בעולם,  שגרה מתחת לאדמה ברחוב הניורקי יחד עם מאסטר ספלינטר, חוזרים בשביל להלחם שוב נגד אויבם האכזר שרדר אך  הפעם בשליחות החייזר קרנג וגם את חזיר היבלות והקרנף - ביבופ ורוקסטדי המאיימים על המשך קיום האנושות.

 שנה אחרי הקרב הבלתי נשכח של הצבים עם שרדר, הצבים ממשיכים לחיות מתחת לאדמה בעוד שרדר  מרצה עונשו בכלא, אך לא לאורך  זמן... שרדר מצליח לברוח ממעצר בעזרתו של המדען המשוגע ד"ר בקסטר סטוקמן באמצעות טלפורט שמביא אותו למפגש בלתי צפוי במימד אחר עם החייזר המרושע קרנג, שמתכנן לכבוש את כדור הארץ יחד איתו. עם חזרתו לניו יורק הוא מגייס את שני שותפיו מימיו בכלא, בי-בופ ורוקסטדי והופך אותם למוטציות בעלות כוח רב בדמות קרנף וחזיר יבלות. בינתיים, הצבים, שבמקביל מתחבטים האם להפוך לבני אדם באמצעות חומר כימי חייזרי, נעזרים בחבריהם האנושיים, אפריל אוניל (מייגן פוקס), וקייסי ג'ונס, ויוצאים במסע חוצה יבשות להצלת כדור הארץ.


מייגן פוקס:
דוגמנית ושחקנית קולנוע וטלוויזיה. ודוגמנית אמריקאית. את תפקיד הבכורה הגדול שלה עשתה בסרט "וידויה של מלכת הכיתה (2004). פוקס זכורה בעיקר בזכות הופעותיה בשני הסרטים הראשונים בסדרת הסרטים של רובוטריקים  ובהופעתה בסרט הראשון בסדרת "צבי הנינג'ה". כמו כן, שחקה בתפקידים מרכזיים בסדרות "אושן אבניו" (2002-2003), "הופ ופיית" (2004-2006) כשלאחרונה שיחקה בסדרת הסיטקום "הבחורה החדשה" (2016).

רוסלנה רודינה:
דוגמנית ישראלית מובילה שלאחרונה החלה לעסוק גם בתחום המשחק. הצטלמה לקפיינים שונים בעבור חברות אופנה ומעצבים ישראלים מפורסמים ובהם "דן קסידי בוטיק", "ג'יבאגו", "לי קופר", "אקסטרה מינרל", "נטורל פורמולה", בנוסף לכך היא כיכבה על שערים של המגזינים הפופולריים בישראל ביניהם: "לאשה", "סטילטו", "את", "זמנים מודרניים". ב-2015 השתתפה בסדרת הריאלטי הישרדות בה הצליחה להגיע עד לגמר. ב-2016 שיחקה בתפקיד המרכזי במחזמר "מגילת אסתר".


טריילר מתורגם –  https://www.youtube.com/watch?v=nXvkHqAcnIQ

אורך הסרט 112 דקות
מומלץ.
מאת: שרית יוכפז

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות