יום שני, 19 בספטמבר 2016

"אושירה" משיקה בכפר סבא את מתחם הבילוי, התרבות, הקניות אושילנד" מומלץ. מאת: שרית יוכפז


חב' "אושירה" משיקה בכפר סבא את מתחם הבילוי, התרבות, הקניות, האטרקציות והקולינריה הגדול בישראל-                                                                                      "אושילנד


עם קרן מוילדר תקשורת
"אושילנד" הינו מתחם RETAIL-TAINMENT  הראשון בישראל שיציע למבקריו חוויה כוללת של בידור, פנאי, קניות וגסטרונומיה בין האטרקציות הבולטות:
·        מתחם בתי קולנוע של "גלובוס מקס"- 19 אולמות קולנוע כולל 4 אולמות V.I.P ו-4 אולמות 3D עם מערכת הסאונד המתקדמת בעולם "DOLBY ATMOS".




·       שוק אוכל ביעוץ הקולינרי של השף ישראל אהרוני.
·       מתחם מעצבים ישראלים-  מתחם של כ-30 מעצבים ישראלים בתחומי הביגוד, התכשיטים, האקססוריז ועיצוב הבית.
·        אולפן הקלטות בתכנונו של רוג'ר דרסי הגורו של אולפני ההקלטות בעולם ומי שתכנן ושיפץ את אולפן ההקלטות המפורסם של הביטלס "ABBEY ROADS".

·       פארק פנטזיות- "אושיפארק".

·       מגלשת אקסטרים הגדולה ביותר בישראל- 3 קומות בגובה 14 מ' ובאורך 30 מ' ובמהירות גלישה של 30 קמ"ש.
·       מתחם מוגופארק המבוסס על קונספט המשחק הווירטואלי לילדים המוביל "מוגובי" שיכלול 120 עמדות משחק ב-5 מתחמים.
·       מתחם קניות ,אופנה, אקססוריז וספורט.
·       מתחם מסעדות כולל מסעדות שף, מסעדות  FAST FOOD, בתי קפה, ברים ועוד...
·       מתחם "סקייט פארק"

בהקמת מתחם "אושילנד" השקיעו כ-500 מיליון ₪ והמקום יפעל 7 ימים בשבוע



חב' "אושירה" שבבעלות איש העסקים סמי קצב משיקה בכפר סבא את מתחם הבילוי, התרבות, האטרקציות, הקניות והקולינריה הגדול ביותר בישראל "אושילנד".
מתחם "אושילנד" משתרע על שטח של כ-52,000 מ"ר כולל 1500 מקומות חנייה ובהקמתו השקיעו כ-500 מיליון ₪.
"אושילנד" כולל כ-10 מתחמים שכל אחד מהם תוכנן, עוצב והוקם ע"י מיטב המעצבים ואנשי המקצוע המובילים בתחומים אלו:
1.מתחם בתי הקולנוע של של רשת "גלובוס מקס" כולל 19 אולמות קולנוע, מתוכם 4 אולמות V.I.P, 4 אולמות 3D מסך חוצות פתוח ואולם ענק בן 500 מקומות לכנסים, אירועים, הופעות והקרנות מיוחדות. מתחם "גלובוס מקס" משתרע על שטח של 10,000 מ"ר ויכלול 2500 מקומות ישיבה. בכל 18 אולמות בתי הקולנוע יותקנו מערכות סאונד המתקדמות ביותר בעולם עם חוויות צליל אולטימטיביות המעניקות לצופים תחושה שהם נמצאים "בתוך הסרט עצמו"- מערכת  "DOLBY ATMOS". מידי יום יוקרנו בבתי הקולנוע של "גלובוס מקס" כ 110 סרטים והמתחם יציע קופות אוטומטיות חדשניות לשירות עצמי, לצד קופות מאוישות, ובהקמתו השקיעו כ-75 מיליון ₪.



2.מתחם "מוגופארק"- מרחב חוויות אינטראקטיבי המבוסס על קונספט המשחק הווירטואלי "מוגובי", משתרע על שטח של 1000 מ"ר כולל כ-120 עמדות משחק ב-5 מתחמים: מוגוסטודיו, מוגוחלל, מוגוקלאב, תקרת כדורים, מוגוסיטי ומוגופאשן, קיר גרפיטי דיגיטלי וכוכב סופר נובה. בהקמת "המוגופארק" שולבו טכנולוגיות מתקדמות שהופכות את הפעילות לילדים בגילאי 5-11 למרתקות וייחודיות כולל פעילויות פיזיות וחברתיות המעניקים לילדים חוויה של ביקור בעולם דמיוני חוויתי מתקדם שיוצר ביניהם אינטראקציה. בהקמת האתר השקיעו כ-10 מיליון ₪ וכאמור הוא מתבסס על קונספט של המשחק הווירטואלי "מוגובי" שבמהלך השנים משחקים בו למעלה מ-2 מיליון ילדים.

3.אולפן הקלטות שהוקם ע"י רוג'ר דרסי הגורו של אולפני ההקלטות בעולם, מי שתכנן ושיפץ את אולפן ההקלטות המפורסם בלונדון של הביטלס 
"ABBEY ROADS". אולפן ההקלטות ינוהל ע"י לואי להב וארן לביא בעלי אולפני הקלטות "טן טן" ויעמוד לרשות להקות צעירות ומקומיות, פיתוח אומנים צעירים מאזור השרון שיקבלו ליווי, פיקוח ויעוץ אומנותי, הקלטות של שירים במתנה והקלטות מקצועיות של אמנים. בהקמת האולפן השקיעו כ-2.5 מיליון ₪.



4."אושימרקט"- שוק אוכל שישתרע על שטח 1700 מ"ר ויכלול כ-30 מסעדות, מסעדות שף, מעדניות, חנויות תבלינים, פירות וירקות, חנויות קונספט בתחום כלי מטבח, יין וגבינות, דוכני אוכל ועוד. את הקמתו וניהולו של "אושימרקט" ילווה השף ישראל אהרוני ביעוץ קולינרי. "אושימרקט" יוקם בהשקעה של כ-20 מיליון ₪.

5.מגלשת האקסטרים הראשונה והגדולה ביותר בישראל- 3 קומות, 14 מ' גובה, 30 מ' אורך עם מהירות גלישה של עד 30 קמ"ש. מגלשת האקסטרים הוקמה ע"י צוות מהנדסים של חב' "אטלנטיס" מגרמניה עפ"י דגם ייחודי של מגלשת אקסטרים בקניון הגדול בדובאי. ניתן יהיה לגלוש במגלשה גם באמצעות לבישה של אפוד מיוחד המעט את מהירות הגלישה.

6.מתחם המעצבים "MA MU MI"- זהו מתחם ראשון מסוגו בענף הקניונים ומתחמי הקניות בישראל, הוקם במטרה לתמוך בענף האופנה הישראלי ובמעצבים הקטנים והבינוניים שאינם יכולים לעמוד בהוצאות כלכליות לפתיחת חנות והוא ישמש להם גם כחממה תוך שיתופי פעולה מסחריים עם יתר מתחמי "אושילנד". מתחם "MA MU MI" יאכלס כ-30 חנויות של מעצבים ישראלים בחלל OPEN SPACE  בשטח של כ-500 מ"ר בעיצוב "ONE STOP SHOP". הנהלת "אושילנד" תאפשרו למעצבים לשכור חנויות בדמי שכירות נמוכים בכ-30% מדמי השכירות המוצעים ובהסכמי שכירות גמישים עם אפשרות יציאה מידי חודש ללא קנסות וללא תשלום נוסף. מתחם "MA MU MI" ינוהל ע"י הגב' רוני כהן ויכלול גם חלל עבודה משותף למעצבים עם מתחם לתצוגות אופנה, ירידי מעצבים ותערוכות ללא תשלום נוסף מצד המעצבים.
בהקמת המתחם השקיעו כ-4 מיליון ₪.

7.מתחם "אושיפארק"- פארק פנטזיות ייחודי, מרתק, מלא בהרפתקאות, סיפורים ודמיון, משתרע על שטח של כ-1200 מ"ר, תוכנן ועוצב ע"י האומן והמעצב גיל שדה המתמחה בפיתוח ועיצוב סביבות משחקים ייחודיות לילדים, מחולק ל-5 אזורים. הכניסה ל''אושיפארק'' מתחילה בשער של יער שבתוכו גזע עץ גדול. ביער עץ משאלות שעליו יוכלו הילדים לטפס ולגלוש על ענפיו ולצפות בסרטים מתוך גזע העץ.
משם עוברים למתחם של עולם הפוך הכולל בית הפוך על כל האבזור והריהוט בהפוך. המתחם ה-3 הינו מתחם ''אושי-ים'' ובו דרקון ענק שנלחמים בו או מתחברים אליו תוך שיט באוניות ענק.
המתחם ה-4 הינו מתחם הרים לטיפוס על שרשרת הרים, והמתחם ה-5 מיועד לעולם פנטזיה לקטנטנים ובו פרחי ענק שבתוכם בריכות כדורים, בית בובות ענק מעוצב כפרח סגור, מתקן לסיפור ושיר ייחודי, ועוד.

8.מתחם מסעדות, בתי קפה, ו- FAST FOOD – משתרע בקומה ה-1 וה-2 של "אושילנד" ומציע מגוון רחב של מסעדות שף, בתי קפה ומזון מהיר ביניהם: שגב קונספט, קמפניה איטליה, לה גופרה, לנדוור, בשרלה, קפה גרג, yolo, cookeez, קאמפי, גומבה, ניין בורגר, טאטי, מקדונלדס ועוד.

9.מתחם "סקייט פארק" _________________________________

10. מתחם הקניות, האופנה, האקססוריז והספורט - משתרע בקומה ה-1 וה-2 של "אושילנד" וכולל מותגים מובילים מעולם האופנה ביניהם: קסטרו, קרולינה למקה, סלקט, טופ טן, הודיס, בוניטה דה מאס, מישמיש, WOW, ליידי קומפורט, הפנינג, דיסני ועוד
מתחם "אושילנד" הינו כאמור מתחם הבילוי, התרבות, הפנאי והמסחר הגדול ביותר בישראל. יהיה פתוח 7 ימים בשבוע ומעבר למכלול הענק של אטרקציות, בילוי והנאה מידי יום, מידי שבוע ומידי חודש יארגנו הבעלים אירועים, אירועי השקה, תצוגות אופנה, הופעות אמנים, פסטיבלים, תערוכות, אירועי תרבות, הרצאות ועוד...



בתמונה:  מנכ"ל "אושילנד" יעקב בן שמעון  במסיבת עיתונאים מציין:


 שמתחם "אושילנד" הוא שילוב של בילוי, פנאי, קניות ותרבות לכל הגילאים בקונספט שאין כמוהו בישראל.

מומלץ. 
מאת: שרית יוכפז עורכת ראשית "חדשות תיירות תרבות מלונות ומסעדות"

sarit0404@yahoo.com

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות