יום שלישי, 22 בנובמבר 2016

הרפובליקה של פרו תציג בתערוכת "ישראפוד" 2016 , שתיפתח ב-29 לנובמבר 2016 בגני התערוכה בתל אביב -מאת: שרית יוכפז



הרפובליקה של פרו תציג בתערוכת "ישראפוד" 2016 , שתיפתח ב-29 לנובמבר 2016 בגני התערוכה בתל אביב - 



סדרה חדשה של מוצרי מזון בריאים (מזונות על) במטרה להכניסם לשוק הישראלי. מדובר במוצרים הנחשבים למזנות על, שאינם מיוצרים בתנאי מעבדה, נקיים מצבעי מאכל, חומרים משמרים, גלוטן, שומנים וסוכרים – התורמים תרומה משמעותית למלחמה ברדיקלים החופשיים האחראים למחלות בעולם המערבי.




באירוע שייערך ב-29 לנובמבר בשעה 12:00 בגני התערוכה בתל אביב (ביתן 334) ישתתף שגריר פרו בישראל, אלפרדו  צ'וקיגוארה, מנכ"ל לשכת המסחר והתיירות של פרו בישראל, הקונסול מריו ורגס, ואורחים נוספים. תערוכת ישראפוד מתקיימת זו השנה ה-33 ומציגה בפני כל העוסקים בענף המזון בישראל ומבקרים מחו"ל את כלל המוצרים והשירותים החדשניים ביותר בענף המזון והמשקה. פרו תחשוף בתערוכה (29 לנובמבר עד ה-1 לדצמבר) סדרה חדשה של מזונות על: תירס סגול, הקינואה,המאקה, גרגרי אינקה, לוקומה, יקון, קקאו ועוד. מזונות העל – הסופר פוד הם המזונות העשירים ביותר בטבע בערכים תזונתיים – חלבונים, ויטמינים, מינרלים, נוגדי חמצון, אנזימים, חומצות שומניות חיוניות וחומצות אמינו חיוניותהסופרפוד גם מאוד מתאימים לאורך החיים המהיר של היום – בשייק בוקר אתה יכול להבטיח שהכנסת לגופך את כל הערכים התזונתיים שהגוף צריך בצורה שהכי קלה לעיכול ולספיגה. הסופר פוד מחליפים היום את הטבליות והכדורים הסינטטיים. אם נכניס את מזונות העל לתזונה היומית שלנו, נקבל את כל הוויטמינים והמינרלים שהגוף צריך ובאיכות ספיגה הרבה יותר טובה.

המטבח הפרואני, אולי אחד המטבחים העשירים והמורכבים בעולם, מאגד בתוכו מסורות בישול מהרבה תרבויות שיצרו פסיפס מרתק של אוכל. המטבח הפרואני מושפע לא רק מעושר התרבויות שנפגשו בפרו, אלא גם מהגיאוגרפיה הייחודית של פרו, שהיא אחת המדינות שבהן המגוון הרב ביותר של אזורי אקלים שונים.

מנכ"ל המשרד המסחרי של פרו בישראל, הקונסול מריו ורגס, ציין כי השתתפותה של פרו בתערוכה הבינלאומית מהווה נדבך באסטרטגיה השיווקית של המדינה – להציג  ולקדם את מוצרי המזון האיכותיים שיש למדינה להציע גם לשוק הישראלי. פיתוח קשרים עסקיים עם יבואנים, מפיצים, רשתות סופרמרקט וגורמים נוספים בתעשיית המזון והמשקה. לדבריו, לפרו יש הרבה מוצרים להציע ואנו מעוניינים שהציבור בישראל ייהנה מהם".


                9038 – מאקה – (צילום: (Gilda Bohl)).
                 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות