יום שני, 28 בנובמבר 2016

נתניה מתחדשת: האחים לאון ומשה אדרי מבעלי הסינמה סיטי חנכו הבוקר את מתחם עיר הסרטים ה"סינמה סיטי" החדש במתחם "רוגובין- פדרמן" בנתניה מאת: שרית יוכפז



נתניה מתחדשת:
האחים לאון ומשה אדרי מבעלי הסינמה סיטי חנכו הבוקר את מתחם עיר הסרטים ה"סינמה סיטי" החדש במתחם "רוגובין- פדרמן" בנתניה


המתחם שנפתח בהשקעה של  כ- 45 מיליון ₪ כולל לראשונה בישראל- מערכת הקרנת סרטים מבוססת טכנולוגיית קרני לייזר החדישה בישראל. במערכות ההקרנה הושקעו כ-2 מיליון ₪   
מתחם הסינמה סיטי בנתניה ישתרע על פני 2 קומות בשטח של כ-8,000 מ"ר, מתוכם קומה שלמה, כ- 4,000 מ"ר של בתי קולנוע הכוללים 14 אולמות קולנוע חדישים, 2 אולמות VIP, 2 אולמות קולנוע המצוידים בכיסאות ממחושבים ודינאמיים ואולם מופעים ותיאטרון בן 350 מקומות ישיבה.



לאון אדרי נשיא קבוצת אדרי ומבעלי סינמה סיטי בארץ ובעולם אמר הבוקר: "אנו גאים להשיק הבוקר מתחם סינמה סיטי נוסף, המצטרף למתחמים המצליחים בגלילות, ראשון לציון, כפר סבא  וירושלים ויאפשר כעת לתושבי נתניה וסביבתה ליהנות ממתחם בידור ובילוי  אולטימטיבי וחדיש, קרוב לביתם, המכיל את הטכנולוגיה והחידושים המתקדמים ביותר בתחום הקולנוע.  סינמה סיטי מאז הקמתה לראשונה בשנת 2002 בגלילות, חוללה מהפכה בענף הקולנוע בארץ והיינו הראשונים להטמיע קונספט בידור חדשני בארץ. אין לי ספק כי המתחם החדש בנתניה, יחד עם הפעילויות והחנויות שמציע 'רוגובין- 


צילום: שרית יוכפז
פדרמן' יזכה להצלחה כבירה כמו אחיו הקרובים בגלילות וכפר סבא".
משה אדרי , מבעלי הסינמה סיטי  והאיש המזוהה עם התעשייה המתחדשת של הקולנוע בישראל, הוסיף: "אני נרגש לחנוך את מתחם הבידור והבילוי החדש של נתניה המצטרף למשפחת הסינמה סיטי, אשר החזירה לקדמת הבמה את הקולנוע בישראל. בזכות מתחמי הסינמה סיטי, הפכנו את חווית הקולנוע בישראל לחוויה תרבותית רב-גונית והחזרנו מאות אלפי צופים אל בתי הקולנוע. כמשקיעים הגדולים בתעשיית הקולנוע הישראלית, המפיקים למעלה מ-50% מהסרטים הישראלים וכמפיצים עיקריים, אני גאה על כך ששמנו חותם והפכנו למודל לחיקוי בארץ ובעולם".
קובי רוגובין, יו"ר קבוצת רוגובין ציין: "מתחם רוגובין-פדרמן ,לאחר אכלוס הסינמה סיטי, צפוי להוות מוקד משיכה חזק המשלב בידור, פנאי, הסעדה וקניות עבור מאות אלפי תושבים הגרים בנתניה וסביבתה. שילוב של מתחם הקולנוע החדיש יחד עם תמהיל חנויות של מוצרים לבית, חנויות אופנה וספורט הינו חידוש מרענן ואנו גאים ושמחים להשיק מתחם זה יחד עם שותפינו".
*******


האחים לאון ומשה אדרי מבעלי רשת מתחמי הסינמה סיטי בארץ ובעולם, השיקו הבוקר יחד עם קובי רוגובין, הבעלים של חברת רוגובין ורן פדרמן, הבעלים של חברת בנייני פדרמן את עיר הסרטים- "הסינמה סיטי" במתחם רוגובין-פדרמן בנתניה.
הקומפלקס החדש, שנפתח בהשקעה של כ-145 מיליון, מתוכם כ- 45 מיליון ש"ח שהושקעו במתחם הקולנוע ועוד כ-100מיליון ₪ בפיתוח קומת המסחר והקרקע, יפעל בכל ימות השבוע וישתרע על פני כ- 8,000 מ"ר. מתוכם כ- 4,000 מ"ר של מתחם קולנוע הכולל- 14 אולמות קולנוע חדישים, 2 אולמות VIP, אולם מופעים ותיאטרון בן 350 מקומות ישיבה ו-2 אולמות קולנוע המצוידים בכיסאות ממחושבים ודינאמיים, הזזים בהתאם לסרט המוקרן וכוללים מערכת קול היקפית המותקנת במושבים (מערכת (DBOX. סה"כ מציע המתחם 1,500 מקומות ישיבה.
במתחם הסינמה סיטי בנתניה, ייעשה לראשונה בישראל שימוש במערכת הקרנת סרטים חדישה המבוססת טכנולוגיית קרני לייזר של חברת  NEC, מחברות פתרונות התצוגה הגדולות בעולם. במתחם הותקנו 9 מכונות (עלות כל מערכת בודדת נאמדת בכ-200 אלף ש"ח ). מערכות ההקרנה החדשות, מאפשרות איכות הקרנה טובה יותר, הפרדת צבעים ובהירות טובה יותר וכן צפייה בתלת מימד בצורה טובה יותר, בנוסף, המכונות חסכונית בצורה משמעותית בצריכת חשמל. הקרנה בלייזר זו חזית הטכנולוגיה בתחום ההקרנה.

בנוסף, הותקנו מערכות כרטוס חדשות המאפשרת הדפסת כרטיסים בבית,  מערכות פלאזמות ומערכות בקרה מרכזיות ששולטות בכל המתחם החל ממערכות החשמל וכלה במערכות מיזוג של המתחם ומערכות ההקרנה, וכן מערכות סאונד היקפיות ומתקדמות עם הכנה לסאונד תלת מימד.

כמו כן, מכיל מתחם הסינמה סיטי, קומה שלמה, כ-4,000 מ"ר של מסחר ובילוי אשר יכלול מסעדות מובילות כגון מסעדת שגב קונספט, סניף ארקפה, סניף של רשת המסעדות הבווארית ביירן, בר המשבצת, ארקפה, גלידה אניטה, בית קפה פנטזיה, ללין, עד העצם אקספרס, מסעדת קמפאי ועוד.
עסקים אלו מצטרפים למגוון רחב של חנויות במתחם "רוגובין פדרמן" המשתרע על פני כ-12 אלף מ"ר, כגון  קסטרו, רמי לוי, עידן 2000, דלתא, מגה ספורט, איירופלקס, ריבוק אאוטלט, אסיקס, Under Armour, אניפט, בליקר בייקרי, ניופאן אאוטלט, מוצצים, יין בעיר, תמנון, עידן 2000 ועוד.
אולמות VIP  
המתחם מציע 2 אולמות VIP המציעות כורסאות בודדות ומפנקות במיוחד עם משענת חשמלית מתכווננת. בנוסף, לאונג' VIP מעוצב המשרת את באי אולמות ה-VIP וביזנס. בלאונג' דלפקים המגישים מזון ושתייה באופן חופשי.

עיצוב הסינמה סיטי בנתניה
סינמה סיטי נתניה מעוצב בסטנדרט בינלאומי ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר- הכוללות מסכים ותאורות לד בכל פינה, נברשות ייחודיות שהובאו מחו"ל, כדורי תאורה, תקרות ועמודים מוארים וכל זאת בשילוב תמונות, בובות ודמויות מובילות מעולם הקולנוע בארץ ובעולם.

אולם תיאטרון, מופעים וקונגרסים
במתחם הסינמה סיטי בנתניה, הוקם אולם מופעים, תיאטרון וקונגרסים המכיל 350 מושבים. באולמות יש את כל התשתית והציוד הנדרשים לקיים הצגות תיאטרון, מופעים, הרצאות ולקונגרסים מהארץ ומהעולם. התשתית כוללת במה מקצועית, הכנה להגברה להפקות מתוחכמות ומקום למנהל במה וחדרי הלבשה לשחקנים.

טכנולוגיה

כל המערכות במתחם, מערכת הקולנוע, ומיזוג האוויר מנוהלות מחדר בקרה מרכזי IP.  במתחם מערכות הקרנה וסאונד המתקדמות בעולם: מערכות הקרנה 4K. המתחם מבוסס על הטכנולוגיות המתקדמות מסוגן הן ברמת התשתית והן ברמת הציוד האור-קולי והעיצוב. על מנת לעמוד בדרישות הטכנולוגיות של העידן הנוכחי הותקנו במקום תשתיות תקשורת ומחשבים מתקדמות מסוגן, ומערכות הקרנה דיגיטליות המאפשרות להקרין סרטי קולנוע, סרטי תלת מימד (3D). כמו כן, במתחם ישנם 2 אולמות קולנוע המצוידים בכיסאות ממחושבים ודינאמיים, הזזים בהתאם לסרט המוקרן וכוללים מערכת קול היקפית המותקנת במושבים עצמם. בנוסף, מתחם מפוזרים עשרות מסכי לד, המחליפים את הפוסטרים המסורתיים ונותנים אינפורמציה שוטפת על לוחות הזמנים, תפוסה באולמות ועוד. כלל המערכות נשלטות על ידי מערכות תוכנה מתקדמת,  פרי פיתוחה של הסינמה סיטי- מערכות אלה הן המתקדמות בעולם. 




מימין לשמאל- לאון אדרי, אבי אדרי ומשה אדרי (צילום סיוון פרג')

מומלץ בחום. התקיימה מסיבת עיתונאים במתחם.החדש והמפואר.


יח"צ רני רהב.


מאת: שרית יוכפז עורכת ראשית

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות