יום ראשון, 2 ביולי 2017

"דן אכדיה", הממוקם על חוף ימה של הרצליה, סיים תהליך שיפוץ ושדרוג יסודי ומקיף בהשקעה כספית כוללת של כ-40 מיליון ₪ מאת: שרית יוכפז


"דן אכדיה", הממוקם על חוף ימה של הרצליה, סיים תהליך שיפוץ ושדרוג יסודי ומקיף בהשקעה כספית כוללת של כ-40 מיליון

במסגרת המהלך שופץ הבניין המרכזי, הכולל 117 חדרים וסוויטות, זאת לצד שיפוץ מקיף באזור ההסעדה, הכולל מספר אולמות



117 חדרים בבניין המרכזי של המלון עברו שיפוץ יסודי שכלל פירוק כללי ויסודי מהמסד ועד הטפחות, החלפת כל המערכות כולל מיזוג אוויר, בניית חדרי אמבטיה חדשים ומאובזרים ברמת גימור גבוהה ביותר, תוך שילוב חלון רחב ידיים הצופה אל הים ומגוון פתרונות עיצוב ונוחות חדשניים המשדרגים את חווית האירוח.




אזור ההסעדה של המלון הכולל 4 אולמות עבר שיפוץ מקיף ומעתה המלון מציע אולמות בעיצוב צעיר ורענן עם ציוד מתקדם: מזנונים מקוררים ומצוננים מהמשוכללים בעולם, עמדת בישול אקטיבית להכנת אוכל מול האורחים ועמדת בריסטה להכנת קפה איכותי



                                            צילום: ארכיון.

בנוסף למהפך האדריכלי, כל החדרים צוידו מחדש והם כוללים: מכונת נספרסו, מיני בר, מיטה איכותית המבטיחה שינה רגועה ומפנקת. כמו כן, בחדרי הדלקס נוספה מיטה מלאה נשלפת, המאפשרת הלנת אדם נוסף בחדר בנוחות מרבית

רפי שדה, מנכ"ל מלונות דן, הודה לגברת ליאורה פדרמן אשר הובילה את אסטרטגיית העיצוב החדש של מלון דן אכדיה והייתה אחראית על כל תהליך השיפוץ של הבניין המרכזי ואולמות ההסעדה במלון וכן לרוני פדרמן ואסתי רובינזון, שהיו אחראיות על עיצוב החד
רים ולסטודיו ירון טל, שהיה אחראי על עיצוב אולמות ההסעדה

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

 עם  דובי רקיע  מנהל המלון.

מלון הנופש והעסקים דן אכדיה על חוף ימה של הרצליה סיים לאחרונה תהליך שיפוץ יסודי ומקיף בבניין המרכזי על כל 117 החדרים שבו לצד שיפוץ מקיף באזור ההסעדה, על כל האולמות שבו, בהשקעה כספית כוללת של כ-40 מיליון ₪.
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

צילום: שרית יוכפז

הבניין המרכזי של מלון דן אכדיה עם גג הרעפים האדום שהעניק לו האדריכל יוסף ויטקובר בשנות ה-50, עבר שיפוץ יסודי ומקיף, במסגרתו כל 117 החדרים שבו שופצו מהבסיס.

השיפוץ כלל פירוק מהמסד ועד הטפחות, החלפת כל המערכות, בניית חדרי אמבטיה חדשים ומאובזרים ברמת גימור גבוהה ביותר, תוך שילוב חלון רחב ידיים הצופה מחדר האמבטיה אל הים ומגוון פתרונות עיצוב חדשניים המשדרגים את חווית האירוח. בחדרי הדלקס הוגדלו חדרי האמבטיה ונוסף מקלחון לצד האמבט המסורתי לצד תא שירותים נפרד.
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

מיטה זוגית שנפתחת למיטה נוספת-צילום: שרית יוכפז

בנוסף למהפך האדריכלי, כל החדרים צוידו מחדש והם כוללים: מכונת נספרסו, מיני בר, מיטה איכותית המבטיחה שינה רגועה ומפנקת. כמו כן, בחדרי הדלקס נוספה מיטה מלאה נשלפת, המאפשרת הלנת אדם נוסף בחדר בנוחות מרבית.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

במסגרת תכנית השיפוץ נעשתה קפיצת מדרגה גם בתחום טכנולוגיית התקשורת במלון: בכל החדרים הותקן ציוד תקשורת החדיש ביותר מבית RUCKUS המאפשר גלישה רציפה, אמינה ומהירה במיוחד. נושא הגישה לאינטרנט חשוב במיוחד לאנשי עסקים שרבים מהם אימצו את דן 

אכדיה כבסיסם

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
עסקי בישראל.

אזור ההסעדה של המלון הכולל בתוכו מספר אולמות: חדר האוכל "אקסודוס", אולם "המלך דוד", אולם "נוף ים" ואולם "דלי דן", עברו גם הם שיפוץ מקיף ומעתה המלון מציע אולמות בעיצוב צעיר ורענן עם ציוד מתקדם: מזנונים מקוררים ומצוננים מהמשוכללים בעולם, עמדת בישול אקטיבית להכנת אוכל מול האורחים ועמדת בריסטה עם קפה איכותי. 

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
כמו כן, בר המלון עבר תהליך חידוש וריענון והפך לבר יין אשר יציע מבחר יינות ישראלים איכותיים לצד תפריט של מנות בשריות קטנות וטעימות.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
 הברכה- צילום: שרית יוכפז

על עיצוב החדרים
החדרים החדשים בבניין המרכזי של מלון דן אכדיה בהרצליה מאופיינים בצבעוניות עזה השאובה מגווני הים ובשילוב חומרים טבעיים, כמו חיפוי אבן טרוורטין, ברזל ועץ טבעי. החדרים משדרים אווירת חופש בעיצוב צעיר, קליל ונקי.

במהלך תהליך החידוש הייתה הקפדה יתרה על כך שכל הפריטים שישולבו בחדרים, ללא יוצא מן הכלל, יתכתבו עם הקונספט העיצובי. שטיח בעיצוב גיאומטרי שעוצב במיוחד עבור המלון מהווה את נקודת המיקוד בחדר.

השפה העיצובית מחברת בין הפריטים השונים: גב המיטה והקיר ממולו מאופיינים בחיפוי עץ טבעי בשילוב חיפוי בד, גופי תאורה ייחודיים שעוצבו במיוחד לחדרי המלון חוזרים על מוטיב הפסים המופיע בגב המיטה, שידות הלילה ושולחן הכתיבה משלבים בין פורניר זיגזג משוחזר בגווני שחור לבן לבין ברזל שחור ושיש טבעי. כמו כן, בחדרים מוצגות עבודות אמנות של סמדר אליאסף ושל לארי אברמסון.

התמונה של ‏Dan Accadia Herzliya - דן אכדיה הרצליה‏.

לצד העיצוב החדש של החדרים המלון הקפיד לשמור גם על אחד מסימני ההיכר של דן אכדיה: חיפוי אבן החול הייחודי,  שימשיך לעטר את מסדרונות המלון ממש כמו פעם.
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
צילום: שרית יוכפז

מי אחראי על עיצוב החדרים ?
על עיצוב ותכנון החדרים החדשים במלון דן אכדיה הייתה אחראית האדריכלית רוני פדרמן יחד עם אסתי רובינסון וצוות אדריכלי של רשת מלונות דן.

על עיצוב אולמות ההסעדה
במסגרת המהלך, אזור ההסעדה של מלון דן אכדיה, הכולל בתוכו מספר אולמות: חדר האוכל "אקסודוס", אולם המלך דוד, אולם נוף ים ואולם דלי, דן עבר גם הוא שיפוץ מקיף כשהמטרה הייתה לפתוח את החלל מול הים הן מבחינת החומרים, האווירה והריהוט וליצור אדריכלות חדשה של מקום חדש, מואר, צעיר, צבעוני, ים תיכוני.

האולמות באזור ההסעדה צוידו בציוד המתקדם ביותר בתחום החל ממזנונים מקוררים ומצוננים המשוכללים ביותר בעולם, דרך עמדת בישול אקטיבית להכנת אוכל מול עיני האורחים ועד לעמדת בריסטה עם קפה איכותי.

במהלך השיפוץ, בחדר האוכל "אקסודוס" התווספו חלונות שפונים מערבה ופותחים את הנוף המרהיב לים שנשקף עתה במלואו. מוטיב הים בא לידי ביטוי גם בשטיחים החדשים והמיוחדים שהודפסו בעיצוב ייחודי ובלעדי למלון והוצבו באולם.

האולמות באזור ההסעדה צוידו בריהוט שילוב של עץ ומתכת במשחק גוונים של חול, זהב וטורקיז. כמו כן, באולמות הותקנה תאורה חכמה מבוססת לדים המסונכרנת עם השקיעה יוצרת את השילוב הטוב ביותר בין אור טבעי ואור מלאכותי.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
עם רפי שדה לקראת מסיבת העיתונאים.


מי אחראי על עיצוב אולמות ההסעדה ?

על התכנון והאדריכלות של שלושה חללים באזור ההסעדה: חדר האוכל "אקסודוס" ואולמות האירועים המלך דוד ונוף ים היה מופקד סטודיו ירון טל המתמחה בעיצוב חללים.

מלון יפה  מעוצב בסטייל .לוקיישן מצויין - נוף וקרבה לים. 
ומוקדי תיירות ונופש  אוכל טעים 


.התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

צילום: יואב גרין.
יח"צ: רני רהב

מומלץ.
מאת: שרית יוכפז כתבת ועורכת ראשית.

תגובה 1:

  1. 117 חדרים בבניין המרכזי של המלון עברו שיפוץ יסודי שכלל פירוק כללי ויסודי מהמסד ועד הטפחות, במלון דן אכדיה#חדשות תיירות, תרבות, מסעדות, ומלונות# שרית יוכפז# רני רהב יח"צ

    השבמחק

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות