יום ראשון, 29 באפריל 2018

חגיגה במגדל דוד במעמד ראש העיר יום ירושלים – 70 שנות עצמאות.מאת: שרית יוכפז

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
צילום: שרית יוכפז
חגיגה במגדל דוד במעמד ראש העיר
יום ירושלים – 70 שנות עצמאות.
חוגגים את יום חגה של ירושלים במצודת העיר העתיקה!

יום ראשון, 13.5 12:00 – 18:00  הכניסה חינם

הצטרפו לחגיגות יום ירושלים במצודה ובואו לפגוש את הדמויות, האירועים והסיפורים הבלתי נשכחים מירושלים של פעם ומירושלים של היום: נחגוג את יום חגה של ירושלים לצלילי תזמורת ירושלים מזרח ומערב יחד עם אורח מיוחד: קובי אפללו. ברחבי המצודה נפגוש את דוד המלך במפגש עם חוזה המדינה הרצל, שם נברר אחת ולתמיד מי המציא את הסמל 'מגן דוד', את סולימן המפואר שיקיים מפגש בלתי נשכח עם הורדוס וטדי קולק כדי לקבוע מי היה הבנאי הגדול מכולם? את הנציב הבריטי הראשון הרברט סמואל שיארח בסלונו מסיבת תה בריטית במיוחד, נחווה את רגע ההצבעה באו"ם בכ"ט בנובמבר בשירים ובמחולות, נשתתף בתכנית בישול במטבחון של גולדה מאיר, נצחק מסטאנד אפ ירושלמי כחול לבן, ונקנח בשירה בציבור ממבחר הזמר העברי לאורך השנים. מי עוד יגיע? פלמחניקים ונגני אקורדיון, סוחרי שוק מחנה יהודה, עדה יונת זוכת פרס נובל לכימיה - לכולם סיפורים מרתקים על ההרפתקאות והחוויות שחוו כאן בירושלים. בנוסף יעמדו לרשות המבקרים הדרכות ברחבי המוזיאון ודוכני אוכל ושתייה.
פירוט לגבי מגוון התחנות והפעילויות יישלח בנפרד

פעילויות נוספות
·         לכבוד האירוע תיפתח לקהל הרחב מעבדת החדשנות של מוזיאון מגדל דוד, בה יוכלו המבקרים להתרשם מהפיתוחים האחרונים של המעבדה, ובמיוחד משיתוף הפעולה עם החברה האוסטרלית Lithodomos VR המתמחה בפיתוח טכנולוגיות מתקדמות לאתרים ארכאולוגים.
·         בין התחנות תוכלו למצוא דוכן "שייכות" מיוחד בשיתוף עם "צוות נפשות" במסגרת שבוע הסובלנות הירושלמי.

 'מוזיאון מגדל דוד' בירושלים הוא הרבה יותר ממוזיאון. זהו אתר היסטורי וארכיאולוגי בו מתרחשים כל העת אירועי תרבות ואמנות, תערוכות מתחלפות, פעילויות חינוך, הופעות ומסיבות. אירועי התרבות והפעילויות במגדל דוד מיועדים לכולם – לישראלים ולתיירים בכל גיל, מכל דת ולאום. הם מחברים בין מזרח ומערב, בין קודש לחול, בין ימי קדם לימינו אנו, ומציגים את ירושלים הנצחית והעכשווית, האוניברסלית והרב-תרבותית. ייחודו של מוזיאון מגדל דוד בהציגו את כל סיפורה של ירושלים, על האירועים הבולטים בתולדותיה, מראשיתה בימי קדם ועד ימינו אנו. המוזיאון מדגיש את חשיבותה ההיסטורית של ירושלים לשלוש הדתות המונותאיסטיות, ותכניו מוצגים בשלוש שפות – עברית, ערבית ואנגלית. לצד ההיבט ההיסטורי של המצודה היא משמשת גם אתר תיירותי וארכיאולוגי חשוב ובו שרידים ושכבות היסטוריות מכל תקופותיה של ירושלים. מגדל המצודה (מגדל פצאל) נחשב אתר חובה לכל תייר בעיר, וידוע בהיותו נקודת התצפית היפה והאטרקטיבית ביותר על ירושלים כולה.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות