יום שלישי, 22 במאי 2018

LINK hotel & hub מלונות דן מכריזה על פתיחת מלון חדש הפונה לדור החדש של צרכני המלונות בעולם ובארץ. מאת: שרית יוכפז


מלונות דן מכריזה על פתיחת מלון חדש הפונה לדור החדש של צרכני המלונות בעולם ובארץ:
LINK hotel & hub

LINK hotel &hub הינו מותג חדש של חברת מלונות דן המציע קונספט מלונאי וחברתי חדשני הפונה לדור החדש של התיירים ואנשי עסקים ונותן מענה לסדרי עדיפויות השונים של דור זה

מלון LINK hotel &hub מציע קונספט של "חיבור" הביחד החברתי עם המיוחד והצעיר בעיר – אומנות רחוב וטכנולוגיית אירוח מתקדמת

מלון LINK hotel &hub מציע לאורחים את LinkApp – אפליקציה חדשנית ומקיפה לתפעול השהות במלון המאפשרת לבצע צ'ק אין וצ'ק אאוט, להזמין אוכל ושתייה ושירותי מלון ולבצע מגוון פונקציות בתוך החדר: לפתוח את החדר, הפעלת הטלוויזיה, הפעלת המזגן וכוונון הגדרות עוצמת האור והאווירה בחדר

המלון מציע חוויה אומנותית ייחודית ונותן במה לסצנת אומנות הרחוב התל אביבית אותה אצר הצלם דניאל סיבוני שזכה להכרה בינלאומית וקיבל פרס על מפעל חיים בפסטיבל הסרטים בקאן

סיבוני הקצה קומות שונות ב- LINK hotel &hub לאומני רחוב תל אביביים עכשוויים כשכל קומה תוקדש לאמן אחר. עבודות האמנות שלהם יוצגו בחדרי האורחים ובחללים המשותפים וגם יוצעו לרכישה

במלון החדש הלובי המסורתי הפך ל-HUB , חלל עבודה משותף עם שולחנות עבודה, חדרי פגישות בגדלים שונים, שולחן ביליארד ומשחקי וידאו ולוח. בערב יהפוך ה-HUB לאזור בילוי ומפגש עכשווי, כולל שימוש בכלי התצוגה לצפייה במצגים, סרטים ואירועי מוסיקה וספורט
כשבמרכז ה-HUB  מטבח פתוח ובר משקאות

חדרי האירוח במלון מציעים איזון מושלם בין קומפקטיות ונוחות ומצוידים בטלוויזיות חכמות בגודל 55 אינטש, מיטות ומצעים יוקרתיים, ריהוט מודרני ונח ותאורה המתכווננת לצבעים שונים. כיאה למלון טכנולוגי יינתן דגש רב לשימוש במכשיר הנייד האישי כאמצעי קשר בין האורח למלון ,לאורחים אחרים ולנעשה בעיר. כמו כן יתאפשר שיקוף המסך של המכשיר האישי בטלוויזיה של החדר ושימוש בטלפון האישי כטלפון מקומי במלון ובעיר


המלון מציע מתחם ספא וכושר עם ציוד מלא, אימונים אישיים וחדרי מסאג' פרטיים

רון פדרמן, אשר הוביל את צוות הפיתוח של מלון ה-LINK, אמר: "המשימה המוצהרת שלנו היא לענות על צרכי הנוסע המודרני ולכן הורדנו ושינינו חלק גדול מהתהליכים שמאפיינים מלונות רגילים. אנחנו לא מקבלים תשלומים במזומן, אין לנו דלפק קבלה. אין אצלנו 'בל-בוי'. אבל יש צוות שירות רב תכליתי שזמין 24/7 ופועל על פי העיקרון של 'כולם עושים הכל', הכל בגובה העיניים וברמת שירות  גבוהה. והכי חשוב המחירים נוחים והתמורה גבוהה."

מלונות דן מכריזה על הקמת מלון חדש הפונה לדור החדש של צרכני המלונות בעולם ובארץ: LINK hotel & hub.

LINK hotel &hub הינו מותג חדש של חברת מלונות דן, אשר יפתח בקרוב להשקה רכה למשך 6 חודשים, ויציע קונספט מלונאי חדשני הפונה לדור החדש של תיירים ואנשי עסקים. נותן מענה לצרכים וסדרי העדיפויות של הצרכנים מדור זה ומציע חוויית שהייה ושירות שונה בתכלית מסגנון המאפיין את מלונות דן האחרים.

המלון החדש מציע קונספט של "חיבור" הביחד החברתי עם המיוחד והצעיר בעיר – אומנות רחוב וטכנולוגיית אירוח מתקדמת.

הלינק מציע 94 חדרים על פני 8 קומות, ממוקם בשדרות שאול המלך בתל אביב בסמוך למוזיאון תל אביב, בתי המשפט, בית החולים איכילוב ומרכזי משרדים ובילוי באזור. המלון לוכד את הרוח האנרגטית של תל אביב ומציע מוקד אידיאלי לכל מה שיש לעיר להציע.

מלון LINK hotel &hub מציע לאורחים את LinkApp – אפליקציה חדשנית ומקיפה לתפעול השהות במלון המאפשרת לבצע צ'ק אין וצ'ק אאוט, להזמין אוכל ושתייה ושירותי מלון ולבצע מגוון פונקציות בתוך החדר: לפתוח את החדר, הפעלת הטלוויזיה, הפעלת המזגן וכוונון הגדרות עוצמת האור והאווירה בחדר.

המלון החדש מציע חוויה אומנותית ייחודית וייתן במה לסצנת אמנות הרחוב התל אביבית אותה אצר הצלם דניאל סיבוני שזכה להכרה בינלאומית וקיבל פרס על מפעל חיים בפסטיבל הסרטים בקאן.
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

סיבוני הקצה קומות שונות בלינק  לאמני רחוב תל אביביים עכשוויים כשכל קומה מוקדשת  לאמן אחר ועבודות האומנות שלהם מוצגות  בחדרי האורחים ובחללים המשותפים וגם יוצעו לרכישה.

האורחים יוכלו ליהנות מאווירת הגרפיטי הייחודית של תל-אביב בכל אזור במלון וגם לקחת איתם חזרה לביתם את האווירה העכשווית של העיר התוססת. 

אומני הרחוב התל אביביים שיצירותיהם יוצגו במלון LINK: בזוקה ג'ו, רוס פלאזמה, אריק ברכה, יוני דנציגר, מיוריאל, שי שניידרמן, דיוז, דן גרובר ומיכל רובין.

במלון LINK hotel &hub החדש הלובי המסורתי הפך ל-HUB – חלל עבודה משותף שבו אורחים ומבקרים יכולים לעבוד, להיפגש, לשחק, לנוח, לאכול ולשתות, ויכולים לבחור בין להיות לבד לבין לעבוד ולבלות עם  אחרים.

ה-HUB מאובזר בשולחנות עבודה משותפים, מבחר רחב של חדרי פגישות בגדלים שונים, שולחן ביליארד ומשחקי וידאו ולוח. בערב יהפוך ה-HUB לאזור בילוי ומפגש עכשווי, כולל שימוש בכלי התצוגה לצפייה במצגים, סרטים ואירועי מוסיקה וספורט.

חדרי האירוח של המלון בגודל 17 עד 40 מ"ר מציעים איזון מושלם בין קומפקטיות לנוחות. החדרים מצוידים בטלוויזיות חכמות גדולות במיוחד (55 אינטש), מיטות ומצעים יוקרתיים, כספת גדולה במיוחד ותאורה המתכווננת לצבעים שונים בהתאם למצב הרוח.

על עיצוב מלון לינק החדש היו מופקדים האדריכל המוביל רני זיס והמעצבת דנה לייטרסדורף, בעלת משרד המתמחה בעיצוב בתי מלון ומשרדים.

ה-LINK מצויד במתחם ספא וכושר עם ציוד מלא, מציע  אימונים אישיים וחדרי מסאג' פרטיים. בסמוך לאזור הספא והכושר יש חדר שירות עם תאים לאחסון ציוד אישי לאורחים שמגיעים לפני הצ'ק-אין או רוצים להישאר לאחר הצ'ק-אאוט, מכונות כביסה ומייבשים בשירות עצמי ומכונות למכירת פריטים נחוצים, כגון: מטענים, מתאמים, כפכפים וערכות גילוח.

כמו כן, ממש בכניסה למלון החדש ממוקם אספרסו בר שנקרא "LinkCafe" והוא יהיה פתוח בכל שעות היממה 24/7.

עלות הסבת המבנה בשדרות שאול המלך, ששימש בעבר כמטה של חברת עמידר, למלון LINK hotel &hub נאמדת בכ-40 מיליון ₪.



רון פדרמן, אשר הוביל את צוות הפיתוח של מלון ה-LINK אמר: "המשימה המוצהרת שלנו היא לענות על צרכי הנוסע המודרני ולכן נפטרנו מחלק גדול מהמאפיינים של  מלונות רגילים. אנחנו לא מקבלים תשלומים במזומן .אין לנו דלפק קבלה. אין אצלנו 'בל בוי' אבל בהחלט יש לנו צוות שירות רב תכליתי שזמין 24/7 ופועל על פי העיקרון של 'כולם עושים הכל'. חברי הצוות נגישים מאד, חדורי מוטיבציה ודינמיים, ועוזרים בעת הצורך בצ'ק-אין או צ'ק-אאוט. הם מטפלים בבקשות של האורחים ומשרים בקרב האורחים אווירה צעירה ודינמית. התוצאה היא עסקה משתלמת מאד במחירים סבירים

צילום: דניאל לילה.
מאת: שרית יוכפז כתבת ועורכת ראשית

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות