יום שלישי, 10 בדצמבר 2013

"רבדים" תערוכת יחיד לאמנית בברלי ברקת בבית האומנים בתל אביב מאת :שרית יוכפז

"רבדים" תערוכת יחיד לאמנית בברלי ברקת


תערוכה חדשה לבברלי ברקת. בתערוכה עבודות גדולות מאד שנקודת המוצא שלהן  בסוגות עיקריות: נופים, וטבע דומם, סוגות מרכזיות, עמודי תווך בתולדות האמנות, שברקת פועלת בתוכן כמי שמטילה ספק, מציפה אמביוולנטיות. ברקת ברקת למדה בבצלאל והינה בוגרת המחלקה לצורפות, לאחר הלימודים, נסעה לצ'כיה והשתלמה בניפוח זכוכית. בין השנים 2008-2010 למדה בסדנא לציור ורישום אצל הירשברג, ירושלים. "רבדים" - תערוכת היחיד השנייה של האמנית.
(05.12.2013) תיפתח תערוכת היחיד השנייה של האמנית בברלי ברקת בבית האמנים תל-אביב – "רבדים". בתערוכה עבודות גדולות מאד שנקודת המוצא שלהן בסוגות עיקריות: נופים, וטבע דומם. סוגות מרכזיות, עמודי תווך בתולדות האמנות, שברקת פועלת בתוכן כמי שמטילה ספק, מציפה אמביוולנטיות. תערוכה זו מתמקדת בעבודות בשחור ואפור, בגרפיט ופחם.
את העבודות אפשר להגדיר כרישומים ציוריים או ציורים רישומיים , ונעות  בחופשיות בין התכתבות עם קליגרפיה ממזרח אסיה, לאבסטרקט האקספרסיוניסטי. הרישומים ניכר בהם משקע של ציור מתוך התבוננות ונהיית הלב אחר ציור של מחוות גופניות גדולות. עבודותיה הן מסע על מרחבי נייר גדולים, זהו ציור הדן במבט הכפול, כמו זה של האל יאנוס (Janus) – על העבר ועל העתיד, קדימה ואחורה, פנימה והחוצה, ויוצר מעבר בין מצבים של שקט לסערה, בין הנוכח, הקבוע לחולף. בציור של ברקת נשמרת כל העת מודעות להיעדרו של "נוף" – הנוף הוא ניתוח והרכבה של מגוון אובייקטים ופרטים בתודעה האנושית – והמודעות הזו מובילה אל הקצוות המהורהרים של העבודות, לאיכות של ספק. בזיכרון הציור של ברקת צפונים זיכרונות של עיסוקה בקרמיקה ובזכוכית, בצורפות ובאדריכלות, מנעד של רגישויות השב ומבליח בתוך עבודות מורכבות.
ברקת למדה בבצלאל והינה בוגרת המחלקה לצורפות, לאחר הלימודים, נסעה לצ'כיה והשתלמה בניפוח זכוכית. היא הציגה תערוכות בתחום הזכוכית בהולנד ובארה"ב. בשנים 2008-2010 למדה בסדנא לרישום וציור אצל הירשברג.
נעילה: 28.12.2013
אוצרת: סמדר שפי
כתובת: בית האמנים, רח' אלחריזי 9, תל אביב. 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות