יום שני, 2 בדצמבר 2013

בבודפשט בירת הונגריה יחנך היום מרכז ייחודי על בנימין זאב הרצל, מאת: שרית יוכפז

לראשונה:  מרכז לימודי על הרצל יחנך בעיר הולדתו בודפשט
ביוזמת ההסתדרות הציונית העולמית והסוכנות היהודית

במהלך האירוע ייחנך גם משכנה של הוועדה לאנטישמיות שהוקמה על ידי קהילת הונגריה: מסקר שנערך לאחרונה עולה שכרבע מיהודי מדינות האיחוד האירופי חוו אנטישמיות

בבודפשט בירת הונגריה יחנך היום (ראשון, 1.12.13) מרכז ייחודי על בנימין זאב הרצל, חוזה מדינת היהודים, שנולד בבירת הונגריה ופעל בה בשנים הראשונות לחייו. "מרכז הרצל", שמוקם ביוזמת ההסתדרות הציונית העולמית והסוכנות היהודית, נועד לחשוף את יהודי הונגריה למפעל הציוני ולהדק את הקשר שלהם למדינת ישראל. המבקרים במרכז יחשפו בצורה אינטראקטיבית לפועלו של חוזה המדינה ולרעיון הציוני הלכה למעשה.

האירוע ייערך במעמד יו"ר הסוכנות היהודית נתן שרנסקי, יו"ר ההסתדרות הציונית אברהם דובדבני, שגריר ישראל בהונגריה אילן מור, נציגי ממשלת הונגריה, שגרירים מהאיחוד האירופי, ראשי הקהילה היהודית ועוד.

מרכז הרצל ממוקם ב"מרכז תרבות ישראל בבודפשט", מיזם משותף של הקהילה היהודית בהונגריה ושל הסוכנות היהודית שמתמקד בחשיפת צעירי אירופה לתרבות ישראל. במהלך הביקור בבודפשט יחנכו ראש הסוכנות היהודית נתן שרנסקי ויו"ר ההסתדרות הציונית העולמית אברהם דובדבני גם את משכנה של הוועדה לאנטישמיות בהונגריה - שתפעל גם הוא בין כתלי מרכז תרבות ישראל בבודפשט.

מרכז הרצל הוקם במטרה לחזק את הקשר של יהודי הונגריה למדינת ישראל ולפתח את השיח הציבורי שעוסק בהתמודדות עם אנטישמיות, ציונות והצורך במדינת ישראל. המרכז כולל קיר אינטראקטיבי ציוני שהינו מיזם יחודי המעניק למבקרים בו אפשרות לחוות את הציונות באמצעים הטכנולוגיים העדכניים ביותר, באמצעות שלל פעילויות המפעילות את המבקרים ומעודדות אותם לעצב את דמותה של מדינת ישראל כחברת מופת כפי שהרצל האמין שתקום. במרכז יתקיימו פעילויות חינוכיות ייחודיות, בעזרת צוות הדרכה מיומן שילווה את הקבוצות. המבקשות להעמיק את היכרותן עם המפעל הציוני



0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות