יום שלישי, 12 בינואר 2016

השקת פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית המתקיים בפברואר במלון דן אילת, במעמד ראש עיריית אילת, מר מאיר יצחק הלוי. מאת: שרית יוכפז



בתמונה :מימין:  דני שדה שרית יוכפז וראש עירית אילת.מאיר לוי יצחק.


רפי שדה, מנכ"ל מלונות דן אירח את אירוע השקת פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית

האירוע נערך במעמד ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי

רפי שדה, מנכ"ל מלונות דן אירח את אירוע השקת פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית המתקיים זאת השנה הרביעית ברציפות במלון דן אילת, במעמד ראש עיריית אילת, מר מאיר יצחק הלוי.

באירוע, שנערך במלון דן תל-אביב, השתתפו הנהלת פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית בראשות לאוניד רוזנברג, הנהלת רשת מלונות דן, נותנת החסות הראשית לפסטיבל, זמרת הלדינו הבינלאומית מור קרבסי והגיטריסט ג'ו טיילור שישתתפו בפסטיבל שמשתתפים בפסטיבל, צמרת עיריית אילת ובעיקר הרבה חובבי מוסיקה קאמרית.

האירוע כלל קבלת פנים, סרטון מיוחד על הפסטיבל המתקיים זאת השנה ה-11 ברציפות ונאומים של מאיר יצחק הלוי, ראש עיריית אילת, רפי שדה, מנכ"ל מלונות דן ולאוניד רוזנברג, מנכ"ל פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית.

ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי פתח את דבריו בתודות ואמר: "אני רוצה להודות ללאוניד מנהל הפסטיבל שהרוח שלו והמקצועיות וההתמדה שלו הם אלה שהביאו אותנו עד לשנה ה-11 של הפסטיבל. כמו כן, אני רוצה להודות לרפי שדה – האיש המלונאי והנשמה. תמיד יש סביבו של רפי תרבות והרוח שלו תמיד נמצאת בעולמות התרבות, כך שבעזרת התמיכה שלו ושל רשת מלונות דן הפסטיבל באילת מצליח כל כך.

ראש העיר הוסיף ואמר ש-"הפסטיבל הפך את העיר אילת לעיר בינלאומי ושהוא חלק מהאג'נדה של העיר שהפכה לעיר תרבות, ספורט ומוסיקה. בימים אלה אנו מקימים מרכז קונגרסים בינלאומי ברמות הכי גבוהות שיסייע לנו להביא לעיר אירועים בינלאומיים. אני מחכה ומצפה לראותכם באילת."

רפי שדה, מנכ"ל מלונות דן אמר באירוע כי: "אנו מאוד גאים להיות שותפים לפסטיבל הזה והוא מאוד חשוב לנו. ואני חייב לציין שהשנה קיבלתי המון פניות להגיע לפסטיבל ויש היענות מצוינת. אם שנה שעברה הפסטיבל היה מאוד מוצלח, אני בטוח שהשנה הוא אפילו מוצלח יותר.

שדה הוסיף ואמר: "אורחי המלונות היום מחפשים מעבר לאירוח הטוב והאוכל המשובח גם תוכן מעניין שיעשה את ההבדל עבורם ויהפוך את האירוח לחוויה אמיתית. פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית הוא בדיוק התוכן המעניין שאורחינו מחפשים והוא מושך קהל איכותי למלונות שלנו בעיר."

שדה נתן לקהל הצצה לגבי ההפתעות שמלון דן אילת מכין השנה במהלך הפסטיבל וסיפר כי: "האורחים שיגיעו לפסטיבל במלון דן אילת ייהנו מתערוכת אמנות עכשווית "Eya to Ear" של הגלריה לאמנות Lemon Frame וייהנו מחגיגת יינות ישראליים משובחים ממבחר יקבים בארץ. בנוסף, אנו גייסנו צוות שפים מוביל מהרשת שירד במיוחד לאילת שיידאג להכין לאורחים חוויה קולינרית בלתי נשכחת. נשמח לראותכם באילת !

לאוניד רוזנברג, מנכ"ל פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית סיים את שלב הנאומים ואמר: "הדבר הכי טוב שקרה לפסטיבל זה החיבור למלון דן אילת. המלון מדהים, היחס והמקצועיות הם הטובים ביותר. ברמה האישית, אני תמיד רציתי לעבוד עם רפי שדה, אך זה לא הסתדר כי הוא היה בישרוטל עד לפני שנתיים, עכשיו זה כיף גדול להוביל איתו את הפרויקט הזה. אני יכול להבטיח לכם שהפסטיבל השנה הוא הכי עשיר עם מופעים והרכבים מהטופ ברמה הבינלאומית שמגיעים לראשונה לישראל. "
                             צילום הראל שגיא- בתמונה מימין לאוניד מור קרבסי ראש עירית אילת ודני שדה

באירוע השתתפה צמרת רשת מלונות דן בראשות רפי שדה, מנכ"ל הרשת, רפי בארי סמנכ"ל השיווק, ליאור מוצ'ניק מנכ"ל מלון דן, איתי אליעז, מנכ"ל מלון דן תל אביב, חיים שפיגל, מנהל אגף מזון ומשקאות במלונות דן ודיצה בן משה, מנהלת פרויקטים שיווקיים במלונות דן. כמו כן, באירוע השתתפו בכירים מעיריית אילת בראשות מאיר יצחק הלוי, ראש העיר, סגנו וממלא מקום ראש העיר, אלי לנקרי ויוסי חן, מנכ"ל תאגיד התיירות אילת.
https://youtu.be/s-5yC_XbHV8

רשת מלונות דן הינה נותנת החסות הראשית לפסטיבל אילת הבינלאומי למוסיקה קאמרית, זאת השנה הרביעית ברציפות. במסגרת השת"פ, מלון דן אילת יארח את כל הקונצרטים המוצעים בפסטיבל ומלון דן פנורמה אילת יארח כיתות אמן.
 
במרכז הזמרת: מור קרבסי.

פסטיבל אילת הבינלאומי למוסיקה קאמרית 2016 מתקיים זאת השנה ה-11 ברציפות בין התאריכים: 3-6 בפברואר 2016 במלון דן אילת. הפסטיבל יארח השנה שתי תזמורות בינלאומיות: תזמורת הדיסוננסים מצרפת בהופעת בכורה בישראל עם הכנר והמנצח דוד גרימאל וקונצ'רטו קלן מגרמניה, עם הזמרת ההולנדית רוזאן ואן סנדוויק. פרויקט מיוחד יהיה שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין הזמרת מור קרבסי לבין דיוות הפלמנקו הספרדית, הרקדנית פסטורה גלוואן, לתכנית של לדינו ספרדי ומרוקאי לצד פלמנקו. בנוסף, הפסטיבל יציג השנה לראשונה גם קונצרט למשפחה עם השחקן/ליצן פיודור מקרוב ועוד. 

צילם דני בר. והראל שגיא.

מאת: שרית יוכפז עורכת:" חדשות תיירות תרבות מלונות ומסעדות"



0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות