יום חמישי, 26 ביוני 2014

העיגול הפנימי הוא מתחם אירוח וצימרים השייך לאיריס ורמי סמסון.מאת: שרית יוכפז sarit0404@yahoo.com


                                   אירוח עם רוח



  העיגול הפנימי הוא מתחם אירוח וצימרים השייך לאיריס ורמי סמסון. איריס היא מנחת קבוצות מוסמכת, מטפלת בדמיון מודרך ומדיטציה, מלווה תהליכי שינוי וחשיבה חיובית ועורכת טיולי סדנה לנשים בחו"ל. רמי הוא מטפל מוסמך בשיאצו והילינג, מטפל בצמחי מרפא, חובב גינון וטבע ו"בעל ידיים ירוקות", כפי שמתארת אותו איריס.
איריס ורמי דוגלים בתפיסה אקולוגית כאורך חיים וכחלק ממנה הם מפרדים פסולת, לא מרססים את הגינה, מטפחים את אוכלוסיית המים בבריכות הנוי האקולוגיות (הבריכות מעודדות את אוכלוסיית הקרפדות והצפרדעים ומהוות מוקד משיכה לציפורים), בריכות השחייה מלאות במים מסוננים בשילוב מי גשמים ואנרגיית השמש מנוצלת לטובת חימום וגידול ירקות אורגניים בעונתם. 
  את העיגול הפנימי הם הקימו במשך 30 שנה, בעיקר עבור עצמם ובני משפחתם. לפני כשלוש שנים החליטו להרחיב את פעילותם הטיפולית, להשתלב בעולם התיירות ולפתוח את המתחם לנופשים. איריס ורמי מאוד מחוברים לאזור מגוריהם והם פעילים בעמותת "מרבד ירוק ואדי ערה"  שמטרתה לקדם את התיירות באזורם, וכן בעמותות תיירות נוספות המעודדות דו קיום ושיתופי פעולה.
  מתחם העיגול הפנימי מחובר מאוד לטבע ולסביבה. הוא מוקף בגן אקולוגי מטופח ויפה ובו בריכות נוי, עצי בוסתן, צמחי תבלין ומרפא וערוגות של ירקות אורגניים. בשטח האירוח תמצאו ערסלים, גזיבו רומנטי, חדרי טיפולים וסטודיו לפעילויות וסדנאות.     הנופשים מוזמנים להתארח בוילה גדולה, המתאימה לאירוח של עד 20 אנשים, ובה שלושה  חדרי שינה, סלון מרווח, פינת אוכל, מטבח מאובזר, ג'קוזי במרפסת ובריכה בגינה הצמודה. בקצה השני של הגן הקימו צימר מבודד מוקף בצמחיה סבוכה ובו חדר שינה, סלון עם ספה נפתחת, מטבחון, ג'קוזי במרפסת ובריכה פרטית הצופה אל הנוף.
   

הגעתי למקום למנוחה  ושתית קפה וראיון עם איריס במסגרת סיור לעיתונאים ובלוגרים  
 לקראת  עידוד תיירות לקראת לילות רמדן  .  שארגן משרד התיירות   ומרבד ירוק ואדי עארה.







תמונה

                     
עיגול עם ערך מוסף
החזון של איריס ורמי הוא ערך אירוח עם ערך, מקום אליו מגיעים בשל האפשרות לשלב נופש חווייתי ורכישת כלים לחזור איתם הביתה.
"הרעיון של מתחם האירוח שלנו", אומרת איריס, "הוא  שיגיעו אלינו נופשים שמעוניינים לחוות עם המשפחה ו/או החברים חופשה ברוח אחרת. חופשה במהלכה נתאים להם תוכנית התחדשות ושינוי אישית על פי צרכיהם. האורחים מוזמנים לבחור במגוון סדנאות בהן: תזונה נכונה ובריאה (ולא בהכרח צמחונית), בישול משותף בהנחיית בשלנים, טיפולי שיאצו הדדיים תרגול דמיון מודרך לרגיעה והתמלאות בביטחון, התנסות בחשיבה חיובית והתגברות על דאגות ופחדים.


עם איריס סמסון ו לבנה  רייזר במתחם העיגול הפנימי  בעין עירון
.
"המקום שלנו משרה אווירה של רגיעה", מציין רמי ומוסיף ש"אירוח בסופשבוע שכזה יהיה חוויה בריאותית יוצאת דופן למשפחה. המקום ידידותי לילדים (ולבעלי חיים). וכאשר מגיעה משפחה,  פעילות הסדנה נעשית עם הילדים.
העיגול הפנימי על שום מה?
איריס: "לפני כעשרים שנה התחלתי להעביר סדנאות וסופי שבוע אלטרנטיביים במהלכם המשתתפים התוודעו לשיאצו, יוגה ומדיטציה. באותם שנים הקמתי את המרכז שלי וקראתי לו העיגול הפנימי, שם המסמל את המקום השלם בתוכנו, המקום הרגוע השליו שאנו לומדים להתוודע אליו במדיטציה. העיגול זה צורה שלמה המסמלת גם נשיות, חיות וזרימה בלתי פוסקת".
תוכנית הפעילויות והסדנאות בעיגול הפנימי היא, כאמור, עשירה ומגוונת וההנחיה נעשית על ידי איריס ורמי וצוות מומחים שאותו הקפידו לגייס מהאזור.

עין עירון
מושב עין עירון הוקם לפני 80 שנה. תושביו מקפידים לשמר בו את הרוח הצנועה המחוברת לטבע וחלקם עדיין עוסקים בחקלאות ומגדלים עצי נקטרינות, אנונה, אבוקדו , פסיפלורה, גויאבות, שסק, רימונים וזיתים. חקלאי המושב מהזיתים שמן זית מעולה, אותם טעמנו במהלך הסיור. את המוצרים ניתן לרכוש אצל איריס ורמי, לצד קרמים טבעיים על בסיס שמן זית.
.
לפרטים
העיגול הפנימי, עין עירון
איריס - 0547500981, 
אתר: www.icvilla.co.il  



0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות