יום שני, 8 ביוני 2015

ארט גרפונקל. הזמר האגדי הגיע לארץ מאת: שרית יוכפז

                               הזמר הנפלא . ארט גרפונקל הגיע למופע אחד בישראל.
תמונות ממסיבת עיתונאים בנוכחות ארט גרפונקל שהתקיימה הבוקר במלון דן אליה הגעתי.

תל אביב לקראת הופעתו בישראל ביום רביעי , ה-10.6.15
באיצטדיון בלומפילד , תל אביב.




ארט גרפונקל (צילום: אלירן אביטל)


הגעתי למסיבת עיתונאים  במלון דן לכבוד הגעתו של הזמר המפורסם מניו יורק למופע בישראל .
הוא סיפר שבילדותו נהג ללכת לבית הכנסת. יש לו שני ילדים. אחד מופיע איתו ויש לו קול מקסים.
 הוא בן 72. מתרגש להיות בארץ . מסלול הופעותיו בארה"ב אירופה ויפן.במסיבת העיתונאים שנערכה במלון דן בת"א סיפר לנו ארט גרפונקל,  , שהוא יופיע עם בנו שהוא מוסיקאי  "יש לבן שלו שמופיע אתו כישרון מוזיקלי    גדול. אני לא מביא אותו בגלל שהוא  הבן  שלי להופעות.  אלא  מפני שהבן שלי ארתור ג׳וניור הוא זמר מעולה"
. עוד  מספר:  שבשנת 2010 הוא איבד את קולו ולקח לו 4 שנים  להבריא  ויכול לחזור להופיע ולספק לנו את החוויה גרפונקל הוא יהודי, אוהב את ישראל ומספר לנו ש"בשנת 1948, הלכתי לבי"ס יהודי, לא  יכול  היה  ללמוד את השפה,  בבית כנסת הרב נתן לי לשיר את התפילה,  אנשים הקשיבו לקולו ואהבו את קולו. מיוחד. ואני  החלטתי להיות זמר…




 על האפשרות שיופיע שוב וישיר  עם פול סיימון השיב: במסיבת עיתונאים  וחייך."צריך שניים לטנגו".
מה תכלול הופעתו  בישראל ?
תכלול את להיטי הסולו של גרפונקל, שירים של הצמד "סיימון וגרפונקל", ג'ימי ווב, רנדי ניומן,
 ופול סיימון



מומלץ להגיע להופעתו.




כתבה: שרית יוכפז
צילום: אלירן אביטל.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות