יום שלישי, 30 ביוני 2015

שף ניצן רז ושפית סרנדה דילבסקי (מאסטר-שף) משיקים שיתוף פעולה ייחודי ומעניין במסגרתו תהפוך מסעדת Toko בראשון לציון למשך כמה ימים, למסעדה בעלת מטבח הודי מודרני. מאת: שרית יוכפז



שף ניצן רז ושפית סרנדה דילבסקי משיקים שיתוף פעולה ייחודי ומעניין במסגרתו תהפוך מסעדת Toko בראשון לציון למשך כמה ימים, למסעדה בעלת מטבח הודי מודרני. אורח שגריר הודו בישראל.

שיתוף הפעולה ייערך בין התאריכים 29-30 ביוני ובמהלכו יוגש תפריט אשר יכלול מגוון מנות מהמטבח ההודי עם טוויסט מודרני למשל:

פתיחה- נאן לחם הודי עם מגוון צ'אנטי (תמר הינדי, עגבניות, ירוק,ג'ינגר, יוגורט-תירס) (28 ש"ח);
מנות ראשונות- פקורה ויוגורט חומוס עם תבשיל חומוס עם סלסת עגבניות וצ'אטני ירוק-( 38 ₪), מסאלה קורן מוגש עם יוגורט מתובל וצ'אטני אדום-( 42 ₪), ספייסי פאניר ארבע ברוסקטות מוגש עם תמר הינדי ויוגורט-( 32 ₪) , סלט תפוח אדמה עם שומשום בסגנון נפאלי מוגש עם פאפאדם-( 38 ₪), יקיטורי פרגית- ברוטב מאסלה בסלט עדשים- (44 ₪);



ירקות- פאניר באטר מסאלה מוגש עם נאן בתוספת בצלים מוחמצים וצ'אטני ירוק-( 56 ₪) ;
בשרים- באטר צ'יקן מוגש עם נאן בתוספת צ'אטני ירוק ובצלים מוחמצים- (58 ₪), ביף קארי מוגש עם אורז בזרעי חרדל בתוספת צ'אטני אדום ובצלים מוחמצים-( 54 ₪), פלטת בשרים- צ'יקן טיקה, שיש קבב וגולטי קבב מוגש עם נאן בתוספת צ'אטני ירוק ואדום-( 78 ₪) ;
דגים- פילה מוסר ברוטב יוגורט קארי על מצע תרד מוקפץ-( 118 ₪), פירות ים בקוקוס קארי מוגש עם אורז מוקפץ בזרעי חרדל-( 82 ₪), דג שלם מוגש עם פאפאדם ובצלים מוחמצים בתוספת צ'אטני אדום וירוק-( 124 ₪), פילה דניס בעשבי תיבול, ברוטב מנגו הודי וריזוטו שחור-( 83 ₪)

 בתמונה: שגריר הודו בישראל ערן קליגר 

אודות toko
שילוב בין המטבח אסייתי והדרום אמריקאי. במסעדת טוקו יוצר ניצן רז, ערב ערב את הטעמים, הריחות והצבעים של הפיוז'ן האסיאתי לטיני. התנפצות המטבחים יוצרת שילובים ייחודיים וחווייתיים של טעמים ומרקמים ממנות הסשימי והסושי היפניות ועד לבשרים והתבלינים הברזילאים. כל אלה נאספים אל המטבח ומורכבים יחדיו בידי אומן למנות ייחודיות, צבעוניות ותוססות המוגשות בחללים מעוצבים ברוח הטוקו.


סרנדה דילבסקי (בוגרת מאסטר שף)
שף סרנדה דילבסקי, אחת המתמודדות המוכשרות והאהובות של מאסטר שף, מגיעה עם ידע קולינרי בלתי נדלה של 18 דורות בהודו ומבשלת פרשנות מודרנית וטוויסטים מפתיעים למאכלים עליהם גדלה בילדותה. סרנדה, מבשלת עבור שגרירות הודו בישראל והפזורה ההודית ומביאה עמה מעבר לכישרון בגודל תת יבשת, גם חן אישי וחיוך שממיסים עם הפגישה הראשונה. מעבירה סדנאות בנושאים שונים- תבלינים, לחמים, מטבלים, טבעוני, צמחוני ובריאות ומתארחת במסעדות הגדולות.


שף ניצן רז
התחיל את הקריירה הקולינרית שלו לאחר שסיים שירות צבאי בשייטת, כאשר עבד במסעדת צ'ימיצ'נגה המיתולוגית. משם המשיך לניו-יורק, שם למד באחד המוסדות המובילים בעולם ה- "" French culinary institute"/.   את הקריירה שלו במקומות הנחשבים בניו-יורק החל ב"מסה גריל" של המגה שף בוב פליי. לאחר מכן, עבד כסו שף במסעדת "נובו" הנחשבת, ניהל את מסעדת היוקרה "זאן זורז'" בעלת 4 הכוכבים וניצח על הסניף הניו-יורקי המפורסם של מסעדת "סושי סמבה". כיום, ניצן רז הוא אחד השפים המוכרים והעסוקים בארץ ובבעלותו 2 מסעדות טוקו ראשון לציון, "אונו" – המציגה מטבח איטלקי כשר בפרשנות מודרנית ורעננה השוכנת במרכז ת"א.

toko-tika- הודו במסעדת טוקו- 29-30 ביוני.
המאה ועשרים 4, מתחם יס פלנט
03-9678080
שעות פתיחה: א'-ו' 13:00 – אחרון הלקוחות, ש' 12:00 – עד אחרון הלקוחות, לא כשר. 
מומלץ טעים .מקום יפה מרווח ביאס פלאנט. אפשר לצאת לבלות ולצפות בסרטים יפים-רומנטי.בארוע נכח שגריר הודו בישראל.

כתבה וצלמה:שרית יוכפז -עורכת חדשות תיירות תרבות מסעדות ומלונות.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות