יום שבת, 21 במאי 2016

ב-5 ביוני "יחגגו את יום ירושלים" קבלו את האטרקציות החדשות שנפתחות לרגל יום ירושלים ללא תשלום מאת: שרית יוכפז



ב-5 ביוני תחגוג עיר הבירה את "יום ירושלים"
קבלו את האטרקציות החדשות שנפתחות לרגל יום ירושלים ללא תשלום
ועוד כמה מקומות שחייבים לעבור בהם!





בזמן שאלפים עולים לשאוף מאוויר פסגות העיר, להשקיף ולהתפעל מנופיה המרהיבים, לטעום את טעמה המיוחד
וליהנות מאווירה שאין דומה לה, קבלו כמה מקומות שאתם חייבים להכיר ולבקר בהם בעיר הבירה!




'אני ירושלים'לרגל יום ירושלים, בלב ליבה של העיר, מול נוף עוצר נשימה של חומות העיר ובמרכזה של שדרת ממילא התיירותית, נפתחה אטרקציה חדשה של מופע אמנותי מרהיב בין צלילי וריחות ירושלים של פעם ושל היום.  'אני ירושלים' הוא מופע מולטימדיה מיוחד המחבר כל אחד לירושלים הפרטית שלו. במיצג, שאורכו כ - 25 דקות, פוגש הקהל עולם שלם של תרבות, מחול, מדיה, תפילה, קדושה ורגש באמצעים טכנולוגיים חדשניים ופורצי דרך: במות הנעות על שישה צירים, 250 מ"ר של מסכי לד היקפיים הנעים בצידי ומעל הקהל, מערכות שמע ותאורה מתקדמות, מסכים היקפיים הזזים קדימה ואחורה, ניחוחות ריח ומשבי רוח להשלמת החווייה.

לרגל יום ירושלים הכניסה חינם בתיאום מראש ועל בסיס מקום פנוי.
לפרטים והזמנת כרטיסים: www.iamjerusalem.co.il  טל. 02-5835580
שדרות ממילא – יצחק קריב 6, ירושלים


מוזיאון המוסיקה העברי הראשון בישראל -  המוזיאון החדש הממוקם בכיכר המוסיקה לוקח את המבקר למסע מרגש ורב-חושי בין תרבויות שונות שעיצבו את ההיסטוריה של השירה והמוסיקה העברית. כל אורח מקבל בכניסה טאבלט בו מדריך "סבא לוי", דמות אנימטיבית, בתלת מימד, את הקהל בשבעה חללים שונים המעוצבים בסגנון אופייני לתרבות אותה הם מייצגים, כולל כלי נגינה וכתבי יד עתיקים מתקופות שונות בהיסטוריה של העם היהודי ומשחקים אינטראקטיביים ייחודיים. גולת הכותרת של המוזיאון – המוזיאון היחיד בארץ בו משתמשים במשקפי מציאות עכשווית דרך משקפי אוקולוס המדמים סיור עצמאי בתוך 'בית המקדש' המלווה במוסיקה וסרטי תלת מימד.
לרגל יום ירושלים הכניסה למוזיאון המוסיקה חינם על בסיס מקום פנוי.

לתיאום והזמנת כרטיסים: טל' 02-5406505. מדרחוב יואל משה סלמון 12, נחלת שבעה, ירושלים

תערוכת 'העיניים של המדינה' - לקראת יום הולדתה ה-68 של המדינה, ושנת ה-49 לאיחוד ירושלים, בחרו הצלמים יהודית הרפז ומאיר אליפור להנציח 68 זוגות עיניים ישראליות המייצגות את כלל האוכלוסיה על כל גווניה, ולהציג את התערוכה בעיר הבירה ירושלים. התערוכה כוללת את עיניו של האזרח מספר 1, הנשיא ראובן ריבלין, מרים פרץ, רות ותמי סירקיס, פרופ' אומן, עינת שרוף, תובל שפיר, טל ברודי, אורי מלמיליאן, רות דיין, ואישים נוספים המייצגים את כלל המיגזרים, התרבויות והקבוצות המרכיבים את אוכלוסיית המדינה. התערוכה מוצגת בתיאטרון ירושלים עד 9/6/2016.
הכניסה ללא תשלום  תיאטרון ירושלים רח' מרכוס 20.

שביל התגליות בגן הבוטני – הגן הבוטני, הנמצא בשיא פריחתו בעונה זו של השנה מזמין אתכם ליהנות מהאטרקציה החדשה שתיפתח בגן הבוטני לקראת יום ירושלים - 'שביל התגליות', במסגרתו מוזמנים הילדים להנות מחוויית ילדות אמיתית בסביבה הקסומה של הגן באמצעות מתקני משחק ופעילות באיזורי המים, האדמה, הצמרות והשורשים וללמוד מה הקשר ביניהם ובין הצמחים שגדלים בגן. כחלק מהשביל הותקן בגן פסל ייחודי באורך 500 מטר, של האמן הבלגי וויל בקרס שנקרא "השורשים שלנו". הפסל בנוי מאלפי ענפים של עצי אקליפטוס הבנויים כמיצג של עץ ענק שנפל, בו יכולים ילדים להיכנס ולשחק.

עד ערב יום ירושלים 4/6/2016 תנתן כניסה חינם לתושבי ירושלים בהצגת תעודת זהות.
ביום ירושלים 5/6 תינתן כניסה חינם לכל תושבי המדינה.
 יהודה בורלא 1, ירושלים

תיירות צובה שבהרי ירושלים, מזמינה אתכם, ליהנות מחוויה משפחתית במגוון של אתרים המתאימים למגוון רחב של גילאים. הילדים יוכלו להנות מסדנאות שוקולד בחוות השוקולד גליתא צובה וביקור מקפיץ בקיפצובה המיני לונה פארק היחיד באזור שהתחדש לאחרונה בג'ימבורי ממונע חדש ובמשחקייה משודרגת הכוללת מתקנים חדשים ביניהם חבית מסתובבת, קרוסלת פעוטות, נדנדת שקי אגרוף, חללית מסתובבת, מגדל מספרים וחדר בלונים שמהווה אטרקציה מיוחדת.
המבוגרים יוכלו להנות מטעימות יין איכותי תוצרת יקב צובה במרכז המבקרים החדש של היקב וכל המשפחה יחד מסיורי פריחה וביקור באתרים ההיסטוריים והארכיאולוגים הממוקמים בסביבת הקיבוץ: תל צובה, המצודה, עין צובה והנקבה, עצי הזית והאלון העתיקים בישראל. תיירות צובה כוללת את מלון צובה, חוות השוקולד גליתא צובה, פארק קיפצובה ויקב צובה.
תיירות צובה, קיבוץ צובה לפרטים 02-5347090  www.tzubahotel.co.il

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים- במרחק הליכה מחומות העיר העתיקה ובסמוך לשדרת ממילא היוקרתית, ממוקם מלון היוקרה הבינלאומי של רשת "וולדורף אסטוריה" בירושלים. המלון זכה בתואר המלון הטוב ביותר במזרח התיכון והשביעי הטוב בעולם. באווירה ירושלמית אותנטית, נבנתה בחצרו הפנימית של המלון תקרת זכוכית ייחודית היכולה להיפתח ולהיסגר בהתאמה בשילוב



חלונות בצורת חצי סהר, המשחזרים את אווירת רחובות ירושלים העתיקה.
במלון שתי מסעדות איכותיות ('פאלאס' הבשרית וה-King's Court החלבית), תחת השף הראשי של המלון, שף איציק מזרחי ברק. במסעדת 'פאלאס' הבשרית, מנות מוקפדות ומרעננות, המתבססות על המטבח הצרפתי עם השפעות של המטבח הים התיכוני המודרני וביניהן מנת 'שבעת המינים', של שף ברק שהגיעה לחמישיית הגמר העולמית ונבחרה כמנה המועדפת על העיתונאים שסיקרו את התחרות העולמית 'Taste of Waldorf Astoria'. לרגל יום ירושלים מציע המלון את המנה במחיר מיוחד של 77 ₪.

במסעדת ה- King's Courtהחלבית, ארוחת הבוקר הידועה של המלון הנחשבת כארוחת הבוקר הכשרה הטובה והמגוונת ביותר בישראל שזכתה לציונים ושבחים רבים. אל תפספסו חוויה קולינארי אמיתית.
גרשון אגרון 26-28, ירושלים, 02-542-3333 www.waldorfastoria.com



מסעדת אלומה: מלון קראון פלאזה התחדש במסעדת שף בשרית ייחודית, בראשה עומד השף מיכאל כץ.  המסעדה נפתחה בתחילת אפריל לאחר השקעה של כ-3 מיליון ₪, ועוצבה בידי המעצב מיכאל אזולאי.
שף כץ, המוכר ומוערך בענף הקולינריה בארץ ובעולם, לשעבר השף הראשי של המסעדות מקבוצת 'אדום' בירושלים ו'טרטוריה חבה' המוכרת בשוק מחנה יהודה, מי שלימד במשך 3 שנים בקורדון בלו, הרכיב ל'אלומה' תפריט המבוסס על תחנות חייו, וכולל נגיעות מהמטבח הבלגי עליו גדל, מנות מחווה למסעדות כוכבי המישלן בהן עבד, מנות דגל בווריאציות חדשות ועדכניות ממוסדות הקולינריה אותם ניהל בישראל, מנות בטכניקות בישול מתקדמות לצד קלאסיות , קינוחים עשירים ועוד .



אלומה ALUMA –  העלייה 1, מלון קראון פלאזה, ירושלים, כשרות מהודרת – רבנות ירושלים

מסעדת לינק: הביסטרו-בר הוותיק 'לינק' של יהודה אסלן, שוכן בבניין עתיק בן מאה שנים ברחוב המעלות, בין שכונת רחביה למרכז העיר, בו מרפסת שמש גדולה הצופה אל מרכז העיר וגן העצמאות, ממנה ניתן לצפות במצעד 'ריקוד הדגלים' המסורתי, שעובר ממש למרגלות המרפסת.



                                                דניאל לילה 

לרגל חגיגות ה-18 למסעדה ולכבוד יום ירושלים, יהודה אסלן הוסיף לתפריט המסעדה מנות חדשות ומצוינות כמיטב המסורת ה'אסלנית', מכל הלב וביניהן סביצ'ה דג ים, סלט קייל בריא ורענן, שניצל עוף מהגדולים והעסיסיים בבירה ועוד. בסופי השבוע ניתן להינות מארוחת בוקר 'ירושלמית' עם המנות המוכרות ממטבחה של סבתא, ביניהן מבחר שקשוקות בכל הצבעים, קובה חמוסטה, צ'יפס וביצה עין, 'עין על אורז', חריימה דגים על הבוקר ועוד...

לינק – רחוב המעלות 3 ירושלים 02-6253446 http://www.2eat.co.il/link/default.aspx?pid=1265

כנס 'אוכלים בריא ירושלים'- כנס התזונה והבריאות הגדול בישראל, 'אוכלים בריא', נוחת לרגל יום ירושלים בפעם הראשונה בבירה. 'אוכלים בריא ירושלים' יהיה חלק מאירועי שבוע יום ירושלים ומטרתו לחשוף את תושבי האזור לטרנדים העכשוויים בתחום התזונה והבריאות ולהעלות את המודעות של חשיבות והשפעת התזונה על איכות החיים. הכנס משלב הרצאות וסדנאות בישול של מיטב אנשי המקצוע והמומחים בתחום התזונה הבריאה וביניהם, פאולה רוזנברג, פיליס גלזר, איילת בוקר נוה, ד"ר גיל יוסף שחר, ד"ר דינה אייזן, ד"ר אורי מאיר צ'יזיק , ד"ר מיכאל ויינפאס ועוד, שיעניקו למשתתפים כלים יעילים לשינוי תזונתי ואורך חיים בריא.

מלבד ההרצאות וסדנאות הבישול, ייהנו המבקרים ב'אוכלים בריא ירושלים' ממתחם עשיר ובו דוכנים של מוצרי בריאות, תוספי תזונה, ספרים מקצועיים, כלי בישול וציוד למטבח בריא, ביתני אוכל עם מנות בריאות ומזינות, ועוד שלל פתרונות טבעיים לאורח חיים בריא.  יום רביעי 1/6/2016 בין השעות 10:00-22:00, מתחם הסינמה סיטי, יצחק רבין 10, ירושלים
מומלץ.

מאת: שרית יוכפז עורכת ארשית.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות