יום שישי, 28 באוגוסט 2015

הזוכים בטקס פרסי הבמה להצגות ילדים ונוער בתיאטרון הלאומיהבימה מאת: שרית יוכפז

הזוכים בטקס פרסי הבמה להצגות ילדים ונוער

איפה הים -רונן מחלב
בין הזוכים בטקס חלוקת פרסי הבמה להצגות ילדים ונוער שהתקיים היום (ו', 28.8) בתיאטרון הלאומי הבימה: להצגת השנה לילדים נבחרה ההצגה "יואל אמר" של תיאטרון הקרון, בפרס הצגת השנה לנוער זכתה ההצגה "איפה הים" של תיאטרון המדיטק ואת פרס הצגת השנה בקטגוריה הבינתחומית גרפה ההצגה "SOS" של תיאטרון קומקום * פרס השחקנית הראשית הוענק לנטע פלוטניק על תפקידה בהצגה "מהדקים", שהיא קו-פרודוקציה של תיאטרון גושן ותיאטרון הקיבוץ ואילו את פרס השחקן הראשי גרף שלומי ברטונוב, שחקן "הבימה" ונינו של יהושע ברטונוב, מוותיקי הבימה, על תפקידו בהצגה "בנוגע לציפור" של תיאטרון הנפש * פרס "מפעל החיים" הוענק לאמנית ויוצרת המסכות יהודית גרינשפן
זו השנה הרביעית ברציפות שבה מקיים אסיטז' ישראל (המרכז הבינלאומי לתיאטרוני ילדים ונוער), בתמיכת משרד התרבות והספורט ובשיתוף התיאטרון הלאומי הבימה, את פסטיבל "חלום של תיאטרון" במשכן התיאטרון הלאומי הבימה – חגיגת קיץ של תיאטרון לילדים, לנוער ולכל המשפחה. חגיגת התיאטרון התקיימה במסגרת תחרות "פרס הבמה להצגות ילדים ונוער" בה השתתפו מיטב ההצגות לילדים ולבני נוער בארץ. התחרות והפסטיבל הם ביטוי לעונה גדושה של יצירה תיאטרונית מגוונת וחדשנית ושל הצגות ברמה אמנותית ובאיכות הפקה גבוהות, הקשובה לעולמם של הילדים.

הפסטיבל התקיים בתיאטרון הלאומי הבימה בין התאריכים ה- 10-23 באוגוסט 2015 וזכה להצלחה רבה. הוא ננעל היום (ו') בטקס חגיגי בהנחיית השחקנית אליאנה תדהר וההרכב "4 Play". במהלך הטקס הוענקו פרסי התיאטרון לזוכים בתחרות. על הפרסים בקטגוריות השונות התמודדו השנה 27 הצגות ילדים ונוער של תיאטרוני הילדים הגדולים והקטנים, כמו גם של יוצרים עצמאיים ושל תיאטרוני בובות: תיאטרון אלמינא, תיאטרון מופע, תיאטרון ארצי לילדים ונוער, תיאטרון הנפש, תיאטרון המפרש, תיאטרון המדיטק, תיאטרון עירוני הרצליה, חני – העמותה לקידום תיאטרון מובחר, תיאטרון אורנה פורת, תיאטרון קומקום, תיאטרון הרוח, תיאטרון הקיבוץ, תיאטרון הקרון, תיאטרון גושן ותיאטרון השעה הישראלי.  כמו כן, במהלך כל ימי הפסטיבל התקיימה להנאת הקהל הרחב ובאי הפסטיבל פעילות תיאטרלית חווייתית ללא תשלום באכסדרת רובינא שבתיאטרון הבימה.

בנוסף לזוכים בקטגוריות שצוינו, זכה אלכס פלג בפרס שחקן המשנה על תפקידו ב"הבחירה" של תיאטרון אורנה פורת.בפרס שחקנית המשנה זכתה קטיה אורבך על תפקידה ב"SOS"של תיאטרון קומקום.ניצן כהן זכה בפרס המחזאי על כתיבת המחזה "בנוגע לציפור" של תיאטרון הנפש. לבמאי הטוב ביותר נבחר חנוך רעים, שביים את "איפה הים" של תיאטרון המדיטק. בפרס על העיבוד המוסיקאלי זכתה רונית קנו על ההצגה "יואל אמר" של תיאטרון הקרון. הכוריאוגרף עוז מורג גרף את הפרס בקטגוריית כוריאוגרפיה ותנועה על עבודתו בהצגה "אריה הספרייה" של תיאטרון המדיטק. פרס עיצוב הבמה הוענק לסאשה לישנסקי על ההצגה "הדייג ודג הזהב" של תיאטרון השעה הישראלי. מעצבת התלבושות שירה וייס גרפה את הפרס בקטגוריה זו על חלקה ב"הדייג ודג הזהב" של תיאטרון השעה הישראלי.הפרס על עיצוב התאורה הוענק לאורי מורג על ההצגה "הדייג ודג הזהב" תיאטרון השעה הישראלי.
כתבה: שרית יוכפז

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות